جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 11958 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

«محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف» در گفت‌وگو با خبرنگار سیده آمل ، با اشاره به اهمیت مناظره‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری، گفت: کاندیداها برای این‌که با اقبال عمومی رای مردم مواجه شوند باید برنامه‌های خود را برای پاسخگویی به نیازهای مردم در دستور کار قرار دهند. وی ادامه داد: امروز مردم از لفاظی‌های سیاسی، رقابت‌های سیاسی و تخریب کاندیداها به […]

«محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف» در گفت‌وگو با خبرنگار سیده آمل ، با اشاره به اهمیت مناظره‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری، گفت: کاندیداها برای این‌که با اقبال عمومی رای مردم مواجه شوند باید برنامه‌های خود را برای پاسخگویی به نیازهای مردم در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: امروز مردم از لفاظی‌های سیاسی، رقابت‌های سیاسی و تخریب کاندیداها به معنای واقعی خسته شده‌اند و این‌گونه رفتارها باعث کاهش حضور مردم در انتخابات می‌شود.

این پژوهشگر مطالعات سیاسی و اجتماعی افزود: مردم از کاندیداهای ریاست‌جمهوری مطالباتی دارند و مردم به‌دنبال کاندیداهایی هستند که برنامه‌هایی برای رفع نیازهای مردم دارند.

قاسم‌زاده نداف گفت: اشتغال، تورم، اقتصاد، موضوعات اجتماعی و فرهنگی مطالبات مردم است که تبدیل به دغدغه برای مردم شده و کاندیداها باید برنامه‌های خود را در این راستا ارائه کرده و به شدت از لفاظی‌های سیاسی و تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

وی یادآور شد: مردم خرد و بلوغ سیاسی دارند و به خوبی کاندیداهایی که با هدف رفع نیازهای مردم  به صحنه می‌آیند را از سایر کاندیدها تشخیص می‌دهند.

این پژوهشگر مطالعات سیاسی و اجتماعی با اشاره به این‌که حضور مردم در انتخابات اصلی مهم‌ و انکارناپذیر در دموکراسی است، تصریح کرد: هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد اصل نظام تقویت می‌شود.

قاسم‌زاده‌نداف تصریح کرد: هم‌اکنون بسیاری از نظام‌های دنیا مشارکت‌های مردمی را دارند، اما در کشور ما مشارکت ۸۰ درصدی مردم را نیز داشته‌ایم که نسبت به کشورهای دیگر بیشترین میزان مشارکت را داریم.

وی ادامه داد: مردم در صورتی که احساس کنند اراده‌ای برای پیشرفت و توسعه کشور وجود دارد حداکثر مشارکت را دارند.

این پژوهشگر مطالعات سیاسی و اجتماعی خاطرنشان کرد: مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند که مردمی نجیب و صبوری هستند و اگر برنامه‌های کاندیداها شفاف باشد میزان مشارکت مردم افزایش می‌یابد.

قاسم‌زاده‌نداف در ادامه در خصوص حضور اصولگرایان در انتخابات، تصریح کرد: اصولگرایان در دور گذشته تجربه کردند که اگر متحد نباشند قطعا شکست می‌خورند.

وی ادامه داد: اگر در این دوره برای رسیدن به نتیجه قاطع باید به اتحاد برسند و از همه ظرفیت‌های کاندیداهای موازی استفاده کنند.

پژوهشگر مطالعات سیاسی و اجتماعی خاطرنشان کرد: اصولگرایان و نیروهای اصلاح‌طلب و سایر افرادی که مستقل وارد گردانه رقابت می‌شوند باید انسجام و وحدت داشته باشند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید