سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12990 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

امکان بهره‌مندی از مزایای جشنواره سپرده نوروزی آینده (سنا) در بانک آینده به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. به گزارش خبرگزاری سیده آمل، و بنا بر اعلام بانک آینده، در جهت ارزش‌آفرینی برای مشتریان گرامی، فرصت افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت نوروزی بانک آینده تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تعیین شد که در حال حاضر، کمتر از […]

بانک آینده

امکان بهره‌مندی از مزایای جشنواره سپرده نوروزی آینده (سنا) در بانک آینده به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سیده آمل، و بنا بر اعلام بانک آینده، در جهت ارزش‌آفرینی برای مشتریان گرامی، فرصت افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت نوروزی بانک آینده تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تعیین شد که در حال حاضر، کمتر از یک‌هفته به پایان این مهلت باقی است.

بر همین اساس، مشتریان بانک می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده در سراسر کشور، نسبت به افتتاح حساب سپرده «سنا» اقدام کنند تا در قرعه‌کشی ۳۸ جایزه، جمعاً به مبلغ سه میلیارد ریال شرکت داده ‌شوند.

شرط شرکت در قرعه‌کشی، نگه‌داری حداقل دو میلیون ریال، به‌مدت حداقل یک روز در حساب «سنا» است.

سپرده نوروزی آینده «سَنا»، یک سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت است که این فرصت را برای مشتریان بانک آینده فراهم می‌کند تا با یک سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و با مبلغ بسیار اندک، بتوانند از مزایای قابل‌توجهی بهره‌مند شوند.

بانک آینده اعلام کرد: این طرح می‌کوشد، با سامان‌دهی مبالغی تحت‌ عنوان «عیدی» که در ایام عید رواج دارد، علاوه بر سودمندی به مشتریان و ذی‌نفعان  بانک، فرصتی را به‌منظور بهره‌مندی آن‌ها از جوایز این جشنواره فراهم آورد.

مشتریان بانک آینده می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به‌شماره (۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱) تماس بگیرند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید