سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-14
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31607 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

عمود۲۶۳ اربعین ۱۴۰۰ به یاد سردارشهید سلیمانی موکب شهدای مدافعان حرم آل الله شهرستان آمل تنها  موکب رسمی است که بارعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی، تجهیزات کامل، متشکل از ۱۳ کمیته و ۱۰۰  عضو  خادم حسینی درخدمت عاشقان  زیارت اربعین آقااباعبدالله هست. گزارش  واحدخبری سیده آمل:مجیدی کیا،ریاست شورای شهر آمل از مهیا سازی خدمات زائران اربعین […]

عمود۲۶۳ اربعین ۱۴۰۰ به یاد سردارشهید سلیمانی

موکب شهدای مدافعان حرم آل الله شهرستان آمل تنها  موکب رسمی است که بارعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی، تجهیزات کامل، متشکل از ۱۳ کمیته و ۱۰۰  عضو  خادم حسینی درخدمت عاشقان  زیارت اربعین آقااباعبدالله هست.

گزارش  واحدخبری سیده آمل:مجیدی کیا،ریاست شورای شهر آمل از مهیا سازی خدمات زائران اربعین حسینی خبرداد وگفت: انشاالله ظرف هفته آینده موکب شهدای مدافعان حرم شهرستان هزارسنگرآمل با آماده سازی همه زیرساختها، ادوات و تجهیزات، خادمین حسینی را به عمود ۲۶۳ برای خدمت به زائران اربعین حسینی اعزام خواهد کرد.

عمود263 اربعین 1400 به یاد سردارشهید سلیمانی

عمود۲۶۳ اربعین ۱۴۰۰ به یاد سردارشهید سلیمانی

وی با اشاره به اینکه امسال موکب شهدای مدافعان حرم درعمود ۲۶۳ که بین شهرهای نجف و کربلا در ۲حسینیه برپا می شود،خاطرشان کرد:با توجه به  اینکه پیاده روی اربعین حسینی پیشنهادی از سوی سردار دلها شهیدحاج قاسم سلیمانی در برابر توهین به زائران خانه خدا بود،خادمان موکب شهدای مدافعان حرم شهرستان آمل، اربعین ۱۴۰۰ را به یاد این سردار ملی به زائران اربعین حسینی خدمت خواهند کرد.

رعایت پروتکلهای بهداشتی ستاد کرونا

درادامه اسماعیل فدایی سرپرست موکب شهدای مدافعان حرم شهرستان آمل با تاکیدبر فعال  بودن کمیته بهداشت و درمان با تجهیزات کامل،افزود: اولویت ما برای اعزام خادمان شهداء و زائران اربعین حسینی بهمراه داشتن کارت واکسن و سلامت این عزیزان هست ضمن اینکه ستاد پشتیبانی ما در طول سفر زیارتی بادستگاه گلاب پاش اماکن عمومی و اسکان موکب را ضدعفونی به تعداد ۲۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده را نیز توزیع خواهند کرد.

عمود263 اربعین 1400 به یاد سردارشهید سلیمانی
seyyedeamoll..ir

سرپرست موکب شهدای مدافعان حرم آمل با بیان اینکه این موکب تنها موکب رسمی دارای مجوزآمل هست که از سال ۹۸ افتخار خدمت به زائران اربعین حسینی را دارد، اظهار داشت: امسال نیز برای ۳ سال آینده پروانه موکب تمدید شد .

وی با تقدیر از پشتیبانی خانواده شهداء، خیرین و حمایت مسئولین شهرستان تصریح کرد: به زعم مسئولان ذی ربط ستاد عتبات عالیات کشور و استان موکب آمل اولین موکبی است که با امکانات کافی جهت حضور در مراسم اربعین  حسینی و اعزام عاشقان و خادمان آقا اباعبدالله اعلام آمادگی کرد.

فدایی میزان هزینه  مواد مصرفی را ۲ میلیارد تومان و  هزینه وسایل ثابت سرمایه ای را بالغ بر ۴ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: همه این مبالغ از کمکهای مردمی و عاشقان حسینی تامین شده است.

وی در توضیحات بیشتر عنوان کرد:امسال تعدادخادمین حسینی موکب مدافعان حرم آمل ۱۰۰ نفر در قالب ۱۳ کمیته برای خدمت به زوار حسینی آماده هستند.

به گفته فدایی این موکب باتوجه به تعهدی که داده است روزانه در۳ وعده روزانه از ۲ هزار زائر پذیرایی خواهند کرد و برای زائرن اربعین حسینی درصورت تمایل جهت حضور در  مراسم  اربعین حسینی ویزا و روادید نیز صادر خواهد شد.

seyyedeamol.ir
عمود۲۶۳ اربعین ۱۴۰۰ به یاد سردارشهید سلیمانی

seyyedeamol.ir

عمود263 اربعین 1400 به یاد سردارشهید سلیمانی
عمود۲۶۳ اربعین ۱۴۰۰ به یاد سردارشهید سلیمانی seyyedeamol.ir

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید