جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12272 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مدیران این باشگاه باید نگاه بلند مدت داشته باشند و تنها در این صورت است که می‌توانیم به آینده استقلال امیدوار باشیم. به گزارش خبرگزاریسیده آمل ،علیرضا اکبرپور در کرج اظهار داشت: آبی‌پوشان تهرانی در فصل جاری لیگ برتر، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشتند، اما […]

خبرگزاری فارس: منصوریان باید مطمئن باشد 3 سال در استقلال می‌ماند؛ در آن صورت دیگر نگران نتایج مقطعی نیست/استخوان‌بندی فعلی تیم استقلال باید حفظ شود

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مدیران این باشگاه باید نگاه بلند مدت داشته باشند و تنها در این صورت است که می‌توانیم به آینده استقلال امیدوار باشیم.

به گزارش خبرگزاریسیده آمل ،علیرضا اکبرپور در کرج اظهار داشت: آبی‌پوشان تهرانی در فصل جاری لیگ برتر، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشتند، اما شاهد بودیم که با تلاش کادر فنی و اعتماد به جوانان، این تیم در نهایت سامان یافته و نتایج خوبی کسب کرد.

وی افزود: اما مشکل اصلی فوتبال و به طور کلی ورزش ما این است که تنها به نتیجه نگاه کرده و از اجرای برنامه‌ها و طرح‌های بلندمدت غافل می‌شویم.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: این در حالی است که مدیریت باشگاه‌های ورزشی ما به ویژه باشگاه‌هایی مانند استقلال که هواداران زیادی دارند، باید نگاه کلان‌نگر و بلند مدت داشته باشند.

اکبرپور توضیح داد: انتظار هواداران استقلال از مدیران فعلی باشگاه استقلال این است که ‌استخوان‌بندی فعلی تیم را که ترکیبی از جوانان آینده‌دار هستند را حفظ کرده و با علیرضا منصوریان نیز قرارداد بلندمدت منعقد کنند.

وی تبیین کرد: اگر منصوریان و دستیارانش مطمئن باشند که حداقل سه سال در استقلال حضور داشته و روی نیمکت می‌نشینند، دیگر نگران نتایج مقطعی نبوده و با تمرکز بیشتری برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: در این صورت است که می‌توانیم به آینده استقلال و یا هر تیم دیگری که دارای ثبات مدیریتی است، امیدوار باشیم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید