شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32624 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

عشق جاودان نتیجه دلدادگی همسر میلاد سیده النساء العالمین خانم فاطمه زهرا(س) درکشورما بهانه ای است برای گرامیداشت مقام والای زن و قدردانی از زحمات مادران این مرز و بوم، بانوانی که در ایفای چند نقش همسرداری، مادری و فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی با مشکلات عدیده زندگی، دست و پنجه نرم می کنند تا ایام برخانواده […]

عشق جاودان نتیجه دلدادگی همسر

میلاد سیده النساء العالمین خانم فاطمه زهرا(س) درکشورما بهانه ای است برای گرامیداشت مقام والای زن و قدردانی از زحمات مادران این مرز و بوم، بانوانی که در ایفای چند نقش همسرداری، مادری و فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی با مشکلات عدیده زندگی، دست و پنجه نرم می کنند تا ایام برخانواده خوش آید و کدورتها از فضای خانه زدوده شود.

اما در این بین بانوانی هستند که جبر زمان ناخواسته، سایه پرمهر همسر را ازسرشان گرفته ودر ایام گرامیداشت جایگاه زن دل به دلداری می دهندکه زیرخروارها خاک زمین سرد خفته و تنها خاطرات زیبایش را به یاد شیرین او درسر می پرورانند و کام این زنان ستودنی، که نقش پدر رانیز باید ایفا کنند در تقدیر فرزندان زندگی مشترک عشقشان ازنقش مادری شیرین خواهد شد.

سیده آمل درایام گرامیداشت جایگاه زن وروزمادربه سراغ بانوی ایثارگری رفت که با دیه همسر، روستایی با جمعیت ۲۵۰ نفر را دارای سیستم آبرسانی آب شرب به منازل کرد.

داستان باقیات صالحات بانوی خیر، خانم حکیمه پرنی از روستای اسکومحله امام زاده عبدالله شهرستان آمل از زمان تصادف همسرش حاج عبدالله شعبانی آغاز شد.

عشق جاودان نتیجه دلدادگی همسر

حکیمه پرنی با معرفی خود بعنوان همسرحاج عبدالله شعبانی، از صداقت و جوانمردی همسر اینگونه سخن می گوید: حاج عبدالله، شوهری نمونه و پدری به معنای واقعی پدربود که همه فامیل و اهالی محل از او راضی و با نام نیک یاد می کنند.

وی در ادامه از شغل همسرش گفت: او مسئول رسیدگی به امورات شهرک صنعتی رینه بود و در یکی از شبهای سرد پاییز سال ۹۳پس ازانجام یک سری ازخریدهاوکارهای شهرک ساعت ۹ شب عازم رینه شد که در جاده هراز نرسیده به پلمون در سانحه تصادف با کامیون جان خود را ازدست داد و من و پسرمان را تنها گذاشت.

این بانوی خیر با اشاره به مراحل پس از فوت همسر و دیه ای که از طریق بیمه به آنها تعلق گرفت ادامه داد: واقعا دلم نمیامد که بدون حضور همسر وفادارم با آن همه خوبی، این مبلغ بیمه رابرای  رو به راه کردن زندگی شخصی ام هزینه کنم.

همچنین حکیمه پرنی خاطر نشان شد: پس از مشورت با پدر شوهر و مادرشوهرم تصمیم گرفتم با پول دیه همسرم برای آبرسانی به اهالی روستای ییلاقی ما؛ هلی چال از بخش امام زاده عبدالله اقدام کنم.

این بانوی دلداده به همسری مهربان دراین گفتگو اظهار امید واری کرد روح همسر وفادار و عزیزش نیزازاین حرکت خدا پسندانه خشنود و راضی باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید