جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 29710 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

عدالت اجتماعی وحقوق شهروندی در گرو آموزش اجرای کارهای جهادی با همکاری ارگانهای پایگاههای مقاومت بسیج، سپاه ناحیه آمل، بهزیستی با شهرداری و سازمان فرهنگی،ورزشی واجتماعی شهرستان آمل درمحلات کم برخوردار و آسیب این شهر امکان پذیر می شود. حسنعلی متان ریاست سازمان فرهنگی،ورزشی و اجتماعی شهرداری شهرستان آمل در گفتگو با سیده آمل، از […]

عدالت اجتماعی وحقوق شهروندی در گرو آموزش

اجرای کارهای جهادی با همکاری ارگانهای پایگاههای مقاومت بسیج، سپاه ناحیه آمل، بهزیستی با شهرداری و سازمان فرهنگی،ورزشی واجتماعی شهرستان آمل درمحلات کم برخوردار و آسیب این شهر امکان پذیر می شود.

حسنعلی متان ریاست سازمان فرهنگی،ورزشی و اجتماعی شهرداری شهرستان آمل در گفتگو با سیده آمل، از احداث ۸ سرای محله در محلات کم برخوردار آسیب شهرستان آمل خبر داد و گفت: بعد از “امت آباد” رضوان ۳۸ و اسپیاری، کوچه فارسی و مناطق آسیب دیگر به جهت بافت فرهنگی، اجتماعی برای ما حائز اهمیت هستند که بر اساس سیاستگذاریهای شهردار آمل طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار شد تا در هر یک از این محلات “سرای محله” یا” خانه فرهنگ ثامن” احداث شود.
وی با بیان اینکه احداث ۸ سرای محله در۸ محله آسیب به نیت امام هشتم ما شیعیان صورت می گیرد،از فعالیت هایی که دراین خانه های فرهنگ صورت خواهد گرفت اینچنین عنوان کرد : کلاسهای آموزشی فرهنگی، اجتماعی از جمله: مهد کودک،عکاسی، تاتر، هنرهای تجسمی در طرح های آموزشی این خانه های فرهنگ خواهد بود.
ریاست سازمان فرهنگی،ورزشی و اجتماعی آمل با اشاره به اینکه رسالت این سازمان ایجاد تعامل بیشترسازمانها در راستای برقراری عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی در سطح شهرستان است تصریح کرد: تفاهم نامه هایی که با ادارات مختلف مانند بهزیستی، اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج جامعه پزشکی و دیگر ارگانها بسته می شود، از موازی کاری جلوگیری کرده وهریک نمایندگانی را درخانه های فرهنگ ثامن خواهند داشت تا هم درصورت بروز مشکل آن نمایندگان با حضور درمحل، اسرع وقت به مشکلات رسیدگی کنند و هم برروی برنامه های آموزشی که در حال اجراء خواهد بود مدیریت داشته باشند.

عدالت اجتماعی وحقوق شهروندی در گرو آموزش
عدالت اجتماعی وحقوق شهروندی در گرو آموزش

وی همچنین افزود: با احداث “سرای محله” مشکلات شهروندان محلات محروم در همان محله خودشان مورد بررسی قرار گرفته ونیازی به مراجعه شهرداری و ارگانهای ذی ربط نخواهد بود.
متان از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به همکاری با بهزیستی در بحث “سرای مهر” اشاره کرد و ابراز داشت: در دوره های قبل سرای مهر آمل واقع در بلوار جانبازان بدلیل عدم توجه وهمکاری با اداره بهزیستی از وضعیت خوبی برخوردار نبود اما با سیاستگذاری که در برنامه های ما لحاظ شده طی نشستی با خانم اسفندیاریان قرار شد در این رابطه اقدامات مجدانه ای انجام شود و در پی آن “مدرسه سالمندان” نیز دربرنامه های سازمان و شهرداری هست.
حسنعلی متان با اعلام فعال شدن کمیته فرهنگی شهروندی درشهرآمل تاکید کرد: این کمیته بنا به دلایلی مانند شیوع بیماری کرونا فعال نبود، با نشستهایی که داشتیم قرار شد از هفته های آتی این کمیته فعال شده و در رابطه با حقوق شهروندی آموزش هایی را در حوزه های مختلف مرتبط با آن حوزه داشته باشد.
وی همچنین ادامه داد: شهردارمحترم بعنوان رئیس کمیته فرهنگی شهروندی هست و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بعنوان دبیردرمکان اداری خود واقع در بلوار طالب آملی انجام وظیفه می کند.
ریاست سازمان فرهنگی،ورزشی و اجتماعی آمل با تاکید بر اینکه اکثر فعالیت های ما عمدتا در بخش فرهنگی، اجتماعی در همان سراهای ثامن اتفاق خواهد افتاد خاطر نشان کرد: در بخش ورزشی نیز در آن محلات از فضای پارکهای محلات بعنوان فضای ورزشی بهره مند خواهند شد.
حسنعلی متان در پایان این گفتگو ازادامه کارنصب پلاک افتخار شهداء که در ۶ بهمن سال گذشته رونمایی شده بود وبه دلیل شیوع بیماری کرونا نیمه کاره ماند اینگونه گفت که: در هفته های آینده با انتخاب متریال در شان خانواده شهداء ادامه کارنصب پلاک افتخاررا با حضور مسئولین و خانواده های معزز شهداء به انجام خواهیم رساند .

عدالت اجتماعی وحقوق شهروندی در گرو آموزش

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید