جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32194 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

طرحهای جزیره ای حلال مشکلات نیست پس از آسیب شناسی اجتماعی توسط کارشناسان حوزه های مختلف فرهنگی، پرورشی، اقتصادی و سلامت؛ برنامه هایی درقالب پروژه جهت رفع مشکلات حوزه های مربوطه بصورت بخشنامه و دستورالعمل به سازمانهای مختلف ارائه داده می شود. حال با نگاهی اجمالی می توان میزان موفقیت هر پروژه را؛ با توجه […]

طرحهای جزیره ای حلال مشکلات نیست

پس از آسیب شناسی اجتماعی توسط کارشناسان حوزه های مختلف فرهنگی، پرورشی، اقتصادی و سلامت؛ برنامه هایی درقالب پروژه جهت رفع مشکلات حوزه های مربوطه بصورت بخشنامه و دستورالعمل به سازمانهای مختلف ارائه داده می شود.

حال با نگاهی اجمالی می توان میزان موفقیت هر پروژه را؛ با توجه به نیازسنجی درست و برنامه ریزی برای رفع آن را از رضایتمندی مردم و رشد توسعه اجتماعی و اقتصادی حاصل از تغییرات آن جامعه پس از اجرای طرح ها پی برد.

بنابراین اهمیت چگونگی عملکرد مجریان و مسئولین امر،در بهبود روند ایجاد رشد توسعه پروژه ها درسطوح مختلف جامعه انکارناپذیر است تا طرح های تکمیلی بتواند بر پروژه های قبل موثر واقع شود.

میثم بابایی، معاونت تعلیم تربیت سپاه ناحیه آمل در پاسخ به این سوال سیده آمل که با رونمایی رهنامه تحقق محله اسلامی؛ تکلیف طرح حلقات صالحین درحوزه تعلیم و تربیت و طرح سردار سلیمانی درحوزه سلامت چه خواهد شد؟ گفت: سپاه برای بخش های مجموعه خودش صاحب طرح هایی هست؛ بعنوان مثال: برای رشد تربیتی طرح صالحین درمساجد بود و درحوزه سلامت برای کمک به بهداشت محله ها طرح شهید سردار سلیمانی را داشتیم.

وی در ادامه افزود: اما طرح تحقق محله اسلامی در سدد ایجاد هم افزایی بین تمام بخش های مجموعه بسیج و سپاه است.

مسئول تعلیم تربیت سپاه ناحیه آمل، در رابطه با چکونگی اجرایی شدن طرح ها جهت رفع نیاز های هر محله تصریح کرد: ممکن است یک محله نیازش به تعلیم تربیت باشد و محله دیگر نیازش درحوزه سلامت، شاید یک طرح برای عموم نسخه درمان نباشد و اجرای طرح منوط به نیازآن محله هست.

طرحهای جزیره ای حلال مشکلات نیست

بابایی همچنین تاکیدکرد:اولاطرح تحقق محله اسلامی ، تحقق تمام ایجاد فضایی است که مشکلات محله ها احصاءشود؛ثانیابرطرف نمودن ورفع موانع برای رسیدن به اهداف طرح

این فعال تعلیم و تربیت در شهرستان آمل با بیان این مطلب که شاید رفع مشکل در حوزه طرح صالحین و تربیتی قرار بگیرد یا در طرح شهید سردار سلیمانی در حوزه سلامت تحقق پیدا کند مهم احصاء مشکل برای رفع آن درمحله هست که این امر میسر نمی شود مگر اینکه ۳ ضلع مردم، بسیجیان و مسئولین در مساجد حضور بهم رسانده و برای برون رفت از مشکلات بایکدیگر تعامل و همفکری داشته باشند.

وی با انتقاد از عملکرد جزیره ای برخی مسئولین ادامه اد: یکی از دلایلی که طرح ها به اهداف و سرانجام خوبی نمی رسند جزیره ای کار کردن مسئولین است و یا موازی کاری آنها که این نقص در طرح تحقق محله اسلامی مرتفع خواهد شد چون هر ۳ ضلع یاد شده به رسیدن آن هدف نگاه می کنند نه صرفا به یک طرح.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید