پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32342 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ضیافت شهدایی در “رازهای نگفته” همه شهداء با میل باطنی خود برای دفاع از حق ملی ایران وحفظ و صیانت از خاک و آب و ناموس کشور رفته اند اما هیچ پدر و مادری با علم براینکه فرزندش خواهد مرد به خواست شهیدشان برای رفتن به میدان جنگ رضایت نداده اند. گزارش واحدخبری سیده آمل:درتجربه […]

ضیافت شهدایی در “رازهای نگفته”

همه شهداء با میل باطنی خود برای دفاع از حق ملی ایران وحفظ و صیانت از خاک و آب و ناموس کشور رفته اند اما هیچ پدر و مادری با علم براینکه فرزندش خواهد مرد به خواست شهیدشان برای رفتن به میدان جنگ رضایت نداده اند.

گزارش واحدخبری سیده آمل:درتجربه ای تازه با برنامه استانی سیمای مازندرانرازهای نگفته” همراه شدیم

این برنامه که انعکاسی ازدردو دل خانواده های شهداء استان مازندران هست تمام تلاش خود را در راستای حفظ آثاروخاطرات شهداءاز زبان خانواده های آنها نمود تاپس ازفوت والدین شهداء؛ارزشهای ایثارو شهادت به فراموشی نرود .

ضیافت شهدایی در “رازهای نگفته”

آنچه که دراین گپ و گفت خودمانی از زبان خانواده های شهداء و ایثارگران، حائزاهمیت است، متفق القول بودن آنهابصورت درخواست ازمسئولین و تاکید شان بر، برقراری عدالت اجتماعی، رسیدگی به اوضاع گرانی، بخصوص توجه به وضع معیشت و اشتغال جوانان بود.

ضیافت شهدایی در "رازهای نگفته"

یکی ازپدران شهید بیکاری و نداشتن شغل جوانان را ازعوامل مهم مشکلات جوانان دانست وتصریح کرد: جوانان نیاز به مسکن و شغل دارند تا بتوانند تشکیل خانواده بدهند و به مسائل خلاف و حاشیه ای کشیده نشوند.

 مادرشهیدی با بیان اینکه درحال حاضرحداقل حقوق با شرایط تورم فعلی ماهی ۲ میلیون تومان است اظهار داشت: خانواده ای که کار درستی نداشته باشد و فقط کارگری کند چگونه می تواند در کنار هزینه های معیشت، هم اجاره مسکن و هم مخارج تحصیل فرزندش را بدهد؟

جانباز ۷۰ درصد از محمودآباد نیز تنها راه برون رفت از مشکلات را داشتن صداقت مسئولین با مردم دانست و تصریح کرد: آن زمان که خیلی ازآقایان بفکرگرفتن سهم الارث ازانقلاب بودند، ما بدون چشم داشت رفتیم، خیلی ازهمرزمان ما دوچشم خود را از دست دادندوبرخی ازناحیه دوپاجانبازشدندویاضایعات نخاعی، شیمیایی یا موج گرفتگی را در ۳۸ سال گذشت از دفاع مقدس به یادگار دارند اما متاسفانه به مرور زمان صداقت ها و آن شعارهای اول انقلاب کمرنگ شد و حاصل این سوء مدیریت ها را درعرصه اجتماعی کشور بشکل تورم وهرج و مرج مشاهده میکنیم که این زیبنده انقلاب اسلامی ما نبود و نیست.

ضیافت شهدایی در "رازهای نگفته"

وی در ادامه ازهمه مسئولین تقاضای خود را باتوجه به اوضاع اقتصادی سخت اینگونه ابراز داشت که: با صداقت پای کار انقلاب بایستید و به داد مردم برسید تا مردم هم بپای این انقلاب و مسئولین بایستند وگرنه تمام آن آرمانها به ورطه فراموشی رفته و آینده خوبی را درراه نخواهیم داشت.

آنچه که دراین مصاحبه های گفتمانی بسیار قابل تامل هست دردمندی خانواده های شهداء و ایثارگران برای ملت ایران میباشدواین درحالیست که؛خوددل شکسته ازدست داده هایشان هستند.

خانواده هایی که بعدازگذشت ۳۸ سال ازجنگ تحمیلی ودفاع مقدس خوداز داغ فراق عزیزانشان به بیماریهای مختلف چشمی وقلب و عروق و… مبتلاء شده و حقوق حداقلی ۲ میلیون و ۵۰۰ تومانی بنیاد شهید شاید فقط کفاف درمان آنها باشد نه اجاره بهای منزل و خورد و خوراک روزمره که جای خود دارد

ای کاش با شایسته سالاری؛ مسئولین دلسوز قدراین همه ایثار وصداقت رابدانند تا برای حفظ وحدت باوجدان کاری بیشتر برای ثبات اقتصاد و رفع تورم جهت تامین معیشت ملت تلاش کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید