چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35178 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شرورآملی درآغوزبن دستگیرشد. عدم آگاهی از مفاد حقوقی قانون هر کشور متبوعی که در آن زندگی می کنیم سبب انجام تخلفات زیادی در جامعه می شود که در آسیب شناسی حوزه های مختلف اجتماعی از آن بعنوان هنجارشکنی قلمداد شده وافراد خاطی با تکرارآن عمل و نقض قانون برای برقراری نظم از سوی مقامات امنیتی […]

شرورآملی درآغوزبن دستگیرشد.

عدم آگاهی از مفاد حقوقی قانون هر کشور متبوعی که در آن زندگی می کنیم سبب انجام تخلفات زیادی در جامعه می شود که در آسیب شناسی حوزه های مختلف اجتماعی از آن بعنوان هنجارشکنی قلمداد شده وافراد خاطی با تکرارآن عمل و نقض قانون برای برقراری نظم از سوی مقامات امنیتی برابر قوانین تابع مورد واکنش باز دارنده قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری یکی ازمخلان نظم وامنیت اجتماعی که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود، خبر داد

به گفته سرهنگ داداش تبار پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری با سلاح گرم توسط یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در یکی از مناطق روستایی  این شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

شرورآملی درآغوزبن دستگیرشد.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی آغوزبن ، در یک عملیات اطلاعاتی و پلیسی متهم  را که با  ایجاد رعب و وحشت در  مردم از محل متواری شده بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار تصرح کرد: این عامل شرارت و نا امنی  پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع  قضایی معرفی شد.

برخورد قاطعانه حافظان امنیت با اشرار

فرمانده انتظامی آمل در پایان با تاکید بر این که پلیس با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید