شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 13533 |
|
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

استاندار مازندران از تشکیل کمیته ای برای رصد فعالیت مدیران در استان خبر داد و گفت: تمامی فعالیت های مدیران رصد می شود و در این مدت مدیران دستگاه هایی بوده اند که اقدامات را در چارچوب انجام نداده اند به وظایف خود درست عمل نکرده اند و مازندران از این بابت ضرر کرده و […]

Image result for ‫استاندار مازندران‬‎

استاندار مازندران از تشکیل کمیته ای برای رصد فعالیت مدیران در استان خبر داد و گفت: تمامی فعالیت های مدیران رصد می شود و در این مدت مدیران دستگاه هایی بوده اند که اقدامات را در چارچوب انجام نداده اند به وظایف خود درست عمل نکرده اند و مازندران از این بابت ضرر کرده و تغییراتی مدیریتی صورت می‌گیرد.

به گزارش سیده آمل ، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای اداری مازندران در مجموعه میزبان بابلسر، اظهار کرد: برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت، مشورت و نظارت بر زیردستان باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

وی در ادامه به برگزاری انتخابات باشکوه در مازندران اشاره و تصریح کرد: در سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران در فروردین ۹۶ دغدغه هایی در مورد وضعیت سیاسی و اجتماعی مازندران مطرح بود که پیش بینی می‌شد بیش از ۸۵ درصد مردم در انتخابات شرکت کنند.

استاندار مازندران تاکید کرد: در مازندران فعالیت‌های مناسبی صورت گرفته است اما برخی هم استانی‌های مقیم تهران فقط انتقاد می‌کنند.

وی در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در انتخابات هم بسیاری از حامیان دولت به مجلس راه یافته بودند و انتظار می رفت همین روند در انتخابات ریاست جمهوری تکرار شود.

فلاح یادآور شد: رای بالای مردم مازندران به ریاست جمهوری نتیجه اقدامات و خدمات دستگاه ها و تعامل خوب و هماهنگی ایجاد شده در استان بود و تلاش شد عدالت در تمام زمینه ها برقرار شود.

استاندار مازندران افزود: مازندران پاک‌ترین و شفاف ترین انتخابات را در کشور برگزار کرد و یک مورد مشکل نیز نمی‌توان در این امر پیدا کرد.

فلاح تصریح کرد: مردم مازندران با مشاریت حداکثری به منویات و سفارشات رهبری عمل کردند و با وجود مشکلات باد و طوفان و برف و سیل بار دیگر پای صندوق های رای آمدند و افتخار آفریدند.

وی تایید کرد: دیگر زمان انتخابات به پایان رسیده و همدلی و وحدت و نگاه مشترک به توسعه مازندران و کار و تلاش است.

استاندار مازندران با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به عنوان سال تولید و اشتغال گفت: در سه سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه تولید و اشتغال در مازندران صورت گرفته است و این امر امروز اساس و بستر همه فعالیت ها در استان است.

وی بر مدیریت مناسب توزیع آب برای آب شرب و کشاورزی تاکید کرد و یادآور شد: باید دقت بیشتری شود تا کشاورزان با مشکل کمبود آب رو به رو نشوند.

استاندار مازندران ادامه داد: بر اساس برنامه ششم توسعه برای هر سال قریب یک میلیون شغل در نظر گرفته شده است که حدود ۴۰ تا ۴۵ هزار شغل جدید باید در استان به وجود آید که در این حوزه شورای اشتغال استان فعال شده و یکی از طرح های آن کارورزی است و فرمانداران و مدیران باید به طور جدی طرح های اشتغال را دنبال کنند.

وی از ابلاغ بودجه سال ۹۶ خبر داد و گفت: در شورای برنامه ریزی، بودجه مازندران مشخص شده و اعتبارات شهرستانی هم تعیین شده که فرمانداران باید در این زمینه پیگیری کنند.

فلاح از کسب رتبه نخست در بسته رونق تولید در سال ۹۶ خبر داد و اظهار کرد: باید فرمانداران بر روند هزینه تسهیلات بسته رونق تولید نظارت کنند تا جلوی انحراف اعتبارات را بگیرند.

فلاح از تشکیل کمیته ای برای رصد فعالیت مدیران در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت های مدیران رصد می شود و در این مدت مدیران دستگاه هایی بوده اند که اقدامات را در چارچوب انجام نداده اند به وظایف خود درست عمل نکرده اند و مازندران از این بابت ضرر کرده و تغییراتی مدیریتی صورت می‌گیرد.

استاندار مازندران تصریح کرد: مشارکت ۷۳ درصدی در انتخابات مجلس و ۹۱ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری مسئولیت همه را سنگین تر کرده است و باید به وظایف و مسئولیت های خود در قبال مردم عمل کنیم.

استاندار مازندران تایید کرد: کوتاهی و ضعف هیج دستگاهی را در خدمت به مردم نخواهیم پذیرفت و همه باید خدمت به مردم را سرلوحه فعالیت ها قرار دهند.


 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید