جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34024 |
|
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سرقت بی سابقه مخابراتی آمل درپی خبرهای واصله  با مداد امروز سه شنبه، سرقت یک دستگاه کافوی کامل-تجهیزات مخابراتی- واقع در دریای ۱/۲۲ (خیابان فیاض بخش) ریاست اداره مخابرات شهرستان آمل بیان داشت: این سیستم کامل مخابراتی، از ۵۰۰ تا ۷۰۰ مشترک مخابراتی را از محدوده دریای ۲۰ تا ۲۴ خیابان طالب آملی را تحت […]

سرقت بی سابقه مخابراتی آمل

درپی خبرهای واصله  با مداد امروز سه شنبه، سرقت یک دستگاه کافوی کامل-تجهیزات مخابراتی- واقع در دریای ۱/۲۲ (خیابان فیاض بخش) ریاست اداره مخابرات شهرستان آمل بیان داشت: این سیستم کامل مخابراتی، از ۵۰۰ تا ۷۰۰ مشترک مخابراتی را از محدوده دریای ۲۰ تا ۲۴ خیابان طالب آملی را تحت پوشش قرار می داد که درحال حاضر با این سرقت بی سابقه مشترکین ما در این مسیر با قطع تلفن های ثابت مواجه هستند.

سرقت بی سابقه مخابراتی آمل

حمیدرضا سلطانی درپی سرقت تجهیزات کافوی مخابراتی دریای ۱/۲۲ آمل درگفتگو با سیده آمل تصریح کرد: درخدمت ۲۲ ساله خودم این سرقت تجهیزات مخابراتی به این شکل تاکنون درشهرستان آمل سابقه نداشته است.

به گفته رئیس مخابرات شهرستان آمل؛ با سرقت این کافو مخابراتی، تجهیزات بیت المالی مخابرات آمل بالغ بر ۵۰ میلیون تومان خسارت مالی دیده است، ضمن اینکه اگر بتوانیم تا یک هفته آینده تجهیزات این کافو را برای جایگزین تهیه کنیم، برای نصب و راه اندازی آن مدت ۳ روزکاری زمان خواهد برد.

seyyedeamol.ir

قطع تلفن ثابت ۵۰۰ الی ۷۰۰ مشترک مخابراتی

درپی این سرقت ریاست اداره مخابرات شهرستان آمل بیان داشت: این سیستم کامل مخابراتی، از ۵۰۰ تا ۷۰۰ مشترک مخابراتی را از محدوده دریای ۲۰ تا ۲۴ خیابان طالب آملی را تحت پوشش قرار می داد که درحال حاضر با این سرقت بی سابقه مشترکین ما در این مسیر با قطع تلفن های ثابت مواجه هستند.

۱۵۰ میلیون تومان خسارت بیت المالی به مخابرات آمل

 حمیدرضا سلطانی همچنین از سرقت کابلهای مخابراتی خیابان شیخ فضل الله نوری در هفته گذشته خبر داد و افزود: ظرف یکماه اخیر بالغ بر  ۱۵۰ میلیون تومان از تجهیزات مخابراتی مناطق مختلف آمل سرقت شده است.

همیاری مردمی در اطلاع رسانی به تلفن اتفاقات مخابراتی

وی با اعلام شماره تماس دفتر مخابراتی ۴۴۲۲۲۰۱۰ و یا ۴۴۲۳۲۰۱۰ تاکید کرد: ازشهروندان عزیز خواهشمندم برای رفع این معضل و مشکل اجتماعی دست به دست هم دهیم و دراسرع وقت با مشاهده هرگونه حرکت شک برانگیز سرقت از بیت المال و تجهیزات مخابراتی مراتب را اول به نیروی انتظامی ۱۱۰ سپس به شماره های اعلام شده اطلاع دهند.

انتظار مردم از نیروی انتظامی

انتظار میرود جهت تامین امنیت اجتماعی وحقوق شهروندی گشتهای نیروی انتظامی شهرستان آمل بیش از پیش فعال شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید