جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33659 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رضاحاجی پور، پیش از نماز جمعه، از تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های آمل تا اخذ اعتبارات عمرانی سد هراز و پروژه گازرسانی بخش لاریجان و تاسیس دانشکده علوم پزشکی در شهرستان آمل گفت به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: رضاحاجی پور، نماینده منتخب شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، درسخنان پیش از خطبه نماز جمعه به […]

رضاحاجی پور، پیش از نماز جمعه، از تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های آمل تا اخذ اعتبارات عمرانی سد هراز و پروژه گازرسانی بخش لاریجان و تاسیس دانشکده علوم پزشکی در شهرستان آمل گفت

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: رضاحاجی پور، نماینده منتخب شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، درسخنان پیش از خطبه نماز جمعه به عملکرد ۲ ساله خود اشاره کرد وافزود: در آغازین روزهای کار، چالش حضور ویروس منحوس کرونا درجهان و کل کشور سبب شد تا طبق آسیب شناسی های انجام شده از بیمارستان‌های آمل شاهد ضعف امکانات درمانی شهر ستان باشیم که پاسخگوی آمار بالای مبتلایان کرونا نبود.

سرانجام پیگیری نماینده شهرستان آمل
سرانجام پیگیری نماینده شهرستان آمل
Seyyedeamol.ir

سرانجام پیگیری نماینده شهرستان آمل

وی یاد و خاطره شهدای دفاع سلامت، دکتر طهماسبی و فرزانه گرامی داشت و از زحمات فرماندار اسبق و همه تلاشگران سلامت قدردانی کرد و ادامه داد: پس از آسیب شناسی متوجه نیاز فوری بیمارستان‌های شهرستان به دستگاه اکسیژن ساز شدیم و درصحن علنی مجلس وزیر محترم وقت را فراخواندیم و ظرف ۳ هفته بیمارستانهای شهرستان به دستگاه اکسیژن ساز مجهز شدند.

تامین دستگاه سی تی اسکن در ۴ بیمارستان آمل

حاجی پور با ابراز تاسف از کمبود دستگاه سی تی اسکن، تا ۲ سال قبل، اذعان داشت: تنها بیمارستان ۱۷ شهریور با یک دستگاه سی تی اسکن جوابگوی درمان بیماران نبوده که با پیگیری های انجام شده با حضور وزیر وقت تامین دستگاه سی تی اسکن هر۴ بیمارستان‌ شهرستان به انجام رسید.

حمایت خیرین آمل و دانشگاه علوم پزشکی

این نماینده پویا با قدردانی از حمایت‌های خیرین شهر ستان وخانواده هدایتی با مبلغ ۵ میلیارد تومان اضافه کرد:باپیگیری ماجهت تکمیل پروژه آنژیوگرافی ۷۰ میلیارد تومان هم از دانشگاه علوم پزشکی تامین شد تا بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام خمینی، با تجهیزات مورد نیاز تکمیل شود.

جلب موافقت مسئولین برای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی

حاجی پور به انجام مقدمات تجهیز بیمارستان امام رضا اشاره و بیان داشت: دانشکده پردیس پزشکی شهرستان آمل در بخش آموزش بعداز ۴۳ سال گذشت از انقلاب اسلامی در سومین مرحله جذب دانشجو قرار دارد که با پیگیری های لازم و جلب رضایت همکاری وزیر محترم ‌و دکتر غلامی دراستان، آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوب در زمینه تاسیس دانشکده و حتی دانشگاه علوم پزشکی در عمل خواهیم بود.

جذب اعتبار برای اتمام سدهراز

به گفته نماینده منتخب آمل، طول ۱۱ سال با اخذ بودجه ۲۲۰ میلیارد تومانی برای اتمام سد هراز دیدیم که تا ۲ سال گذشته عملیات این سد تنها در کف باقی مانده، به دیواره هم نرسیده بود و با صحبت‌هایی که با دکتر یخکشی داشتیم ۵۰۰ میلیارد دیگر جهت تامین اعتبار گرفته و به پیمانکاران تحویل داده ایم.
وی همچنین تصریح کرد: با هماهنگی بعمل آمده بابت پل هزار سنگر و حضور رئیس برنامه و بودجه وقت و موافقت ایشان ۴۰ میلیارد در شهرستان جذب پروژه و تحویل پیمانکار شد.

گاز رسانی بخش لاریجان

دکتر رضا حاجی پور یکی دیگر از پروژه های درحال پیگیری را طرح گاز رسانی به بخش لاریجان عنوان و خاطرنشان شد: درحال حاضر لوله کشی فاز اول پروژه تا منطقه سالاریه انجام شد و این پیگیری درفاز دوم و اتمام آن ادامه خواهد داشت.

سرانجام پیگیری نماینده شهرستان آمل
سرانجام پیگیری نماینده شهرستان آمل
Seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید