یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36326 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ساماندهی ۱۵۰۰رکاب زن مازندرانی صابراکبرزاده با تاکیدبرعدم وجود زیرساخت مناسب برای فعالیت های دوچرخه سواران استان، اظهارداشت: بعداز گذشت ۲۵ سال پیست نیمه کاره دوچرخه سواری مازندران هنوز در پاره ای از ابهام بسر می برد و تورخزری که از تورهای افتخارآفرین کشور درحوزه بین المللی دوچرخه سواری بود و با حضور ۱۵ تیم از […]

ساماندهی ۱۵۰۰رکاب زن مازندرانی

صابراکبرزاده با تاکیدبرعدم وجود زیرساخت مناسب برای فعالیت های دوچرخه سواران استان، اظهارداشت: بعداز گذشت ۲۵ سال پیست نیمه کاره دوچرخه سواری مازندران هنوز در پاره ای از ابهام بسر می برد و تورخزری که از تورهای افتخارآفرین کشور درحوزه بین المللی دوچرخه سواری بود و با حضور ۱۵ تیم از کشورهای خارجی برگزار می شد هم اکنون مدت ۱۰ سال است که دیگر به خاطره ها پیوست و برگزار نمی شود.

با حضورصابراکبرزاده، رئیس هیات دوچرخه سواری استان مازندران و پیشکسوتان این رشته ورزشی و ۲تن از رکاب زنان جوان ملی پوش آملی، محسن قربان زاده بعنوان سرپرست هیات دوچرخه سواری شهرستان آمل در اداره ورزش و جوانان این شهرستان معرفی و از زحمات عباس نجف نیا قدردانی شد.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان مازندران درگفتگو با پایگاه خبری سیده آمل بابیان اینکه ما از اعضاء بزرگ خانواده دوچرخه سواری و خوبانی که از این رشته حمایت می کنند کمال قدردانی را داریم، افزود: هیئات دوچرخه سواری استان مازندران دربخش های مختلف مانند: انفرادی، تیمی، همگانی و قهرمانی با فعالیت های خوبی که درسطح استان دارند درحال کسب امتیازات و مدال آوری خوبی درکشور هستند.

وی تصریح کرد: مابعداز ۱۰ سال توانستیم مدالهای کشوری بگیریم ودرحال حاضر هم دربخش بانوان و هم دربخش آقایان عضو تیم ملی داریم.

به گفته اکبرزاده: ازنمونه های بارزمی توان به رکاب زنان آملی، رامتین صدیقی و خانم شین آبادی که عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشور هستند نام برد.

دوچرخه سواری مازندران نیاز به زیرساخت اساسی دارد

صابراکبرزاده با تاکیدبرعدم وجود زیرساخت مناسب برای فعالیت های دوچرخه سواران استان، اظهارداشت: بعدازگذشت ۲۵ سال پیست نیمه کاره دوچرخه سواری مازندران هنوز در پاره ای از ابهام بسر می برد و تورخزری که از تورهای افتخارآفرین کشور درحوزه بین المللی دوچرخه سواری بود و با حضور ۱۵ تیم از کشورهای خارجی برگزار می شد هم اکنون مدت ۱۰ سال است که دیگر به خاطره ها پیوست و برگزار نمی شود.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان مازندران، ادامه داد: به خواست خدا با پیگیری ها و نامه نگاریها استارت راه اندازی مجدد این تور را زدیم ولی با عدم حمایت مسئولین مواجه شدیم و هنوز نتیجه نگرفتیم.

ساماندهی ۱۵۰۰رکاب زن مازندرانی

وی همچنین اذعان داشت: باتوجه به همه بی مهری ها به رشته ورزشی دوچرخه سواری هم اکنون ما ۱۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته به شکل گروهها در باشگاههای مختلف و یا انفرادی در بخش های کراس کانتری کوهستان، کورس جاده ای، لیگ برتر و لیگ دسته یک را به ثبت رسانده ایم.

انتظار رئیس اداره ورزش از هیات دوچرخه سواری آمل

جمشیدپناه، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل نیز در این مراسم با تقدیر از مدیریت قبلی این هیئت آقای عباس نجف نیا بیان کرد: باتوجه به پتانسیل و استعدادهای خوبی که درشهرستان آمل شاهدهستیم، می طلبد یک نگاه جدید درفضای دوچرخه سواری سازماندهی شود و برای کشف استعدادهای نو از برنامه ها و طرح های تازه ای استفاده کنیم.

جمشیدپناه با تقدیر از همه حاضران ابراز داشت: اعتباراین حکم بعنوان سرپرستی این هیئت بمدت ۳ ماه است که امیدواریم با تغییرات لازم نظاره گر تحولات خوبی در هیئت دوچرخه سواری آمل باشیم و حکم آقای قربان زاده به مدیریت ارتقاء یابد.

ساماندهی 1500رکاب زن مازندرانی
ساماندهی ۱۵۰۰رکاب زن مازندرانی
seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید