یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36078 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

زیرساخت ورزش مازندران کافی نیست علی رجبی:هیأت‌ها نباید دنبال اعتبار دولتی باشند بلکه باید توجه به جذب اسپانسر داشته باشند، با شعار هر هیات یک اسپانسر باید هر یک از رؤسای هیأت‌های ورزشی خود یک NGO و سازمان مردمی باشند. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درنشستی با رؤسای هیأت‌های […]

زیرساخت ورزش مازندران کافی نیست

علی رجبی:هیأت‌ها نباید دنبال اعتبار دولتی باشند بلکه باید توجه به جذب اسپانسر داشته باشند، با شعار هر هیات یک اسپانسر باید هر یک از رؤسای هیأت‌های ورزشی خود یک NGO و سازمان مردمی باشند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درنشستی با رؤسای هیأت‌های ورزشی که در فرمانداری شهرستان آمل برگزارشد، باقدردانی از زحمات دست اندرکاران ورزش شهرستان آمل، با اعلام اینکه سهم آمل درسالهای اخیر ورزش کشور و مسابقات جهانی چشمگیربود، ابراز داشت: مازندران ازاستان‌های شاخص ورزش قهرمانی و همگانی است و دراین بین شهرستان آمل با ورزشکاران شاخص خود درهر دوره مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک سهم زیادی درمدال‌آوری دارد.

به گفته علی رجبی: جمعه هفته جاری استان حضور وزیر ورزش را درپیش دارد تا بازدیدی برچند پروژه در حال ساخت و این تمرینات را داشته باشند.

زیرساخت ورزش مازندران کافی نیست

وی همچنین تصریح کرد: زیرساخت‌های مناسبی برخورداراست اما بدلیل حجم کارایی بالا این زیرساخت‌ها پاسخگو نیست.

این مدیر ورزشی با بیان اینکه درحال حاضر باید آمایش سرزمینی انجام شود تا طبق آن بتوان برای سهم هراستان و شهرستان برنامه ریزی کرد که متاسفانه دردستورکار قرارنگرفت.

وی در ادامه گفت: با توجه به ظرفیت‌های مازندران به وزیر ورزش پیشنهاد معاونت ورزش وزیر، مدیرکل ورزش وزارت داده شد که با وجود این حجم بالا بودجه کافی برای رفع نیازها و تأمین مالی زیرساخت‌ها وجود ندارد.

وضعیت سالن پیامبراعظم آمل

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکیدبراینکه برای تکمیل سالن ورزشی پیامبراعظم بالغ بر۷ میلیارد تومان بودجه مصوب شد که تاکنون قراردادی با پیمانکارمناسب بسته نشده است، ابراز داشت: منتظر انتخاب اسپانسر و پیمانکار هستیم تا اجرای آن به انجام برسد.

حضوربانوان درعرصه ورزش

رجبی درخصوص حضور بانوان درمسابقات لیگ برتر والیبال اظهارداشت: به دلیل عدم رعایت و نبود استانداردها و ناهنجاری‌ها موجب جلوگیری ازحضور بانوان در این مسابقات می‌شود و حتی جایگاه ویژه این ورزشگاه آماده و مناسب نیست.

وی با اشاره به اینکه استادیوم ورزشی شهید چمران نیز یک پروژه ملی است و نیاز به بودجه کشوری است، ادامه داد: درصورت تأمین بودجه این پروژه روند آن ادامه می‌یابد.

علی رجبی از اعتبارات ورزش استان می گوید: امسال ۴ و نیم میلیارد تومان بودجه برای فضای روباز و ۷ میلیارد تومان نیز جهت تجهیز پیامبر اعظم اختصاص یافت.

زمین کاراته آمل نیاز اعتبار مالی دارد

مدیرکل ورزش مازندران از آماده بودن زمین ورزشکاران کاراته خبرداد وافزود: منتهی منتظر تأمین بودجه برای این رشته ورزشی هستیم که با وجود اعتبارات ۱۲ میلیارد تومانی این اعتبار به ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافته تا تحولی درحوزه این رشته ورزش شهرستان شکل بگیرد.

تکلیف سالن کوهنوردی آمل

وی به سالن کوهنوردی آمل بعنوان سومین سالن استاندارد کشوریاد کردوخاطرنشان شد: بابرآورد هزینه ۱۵ میلیارد تومان و با وجود تأمین ۱۱ میلیارد تومان در سال‌جاری بالغ بر۴ میلیارد تومان آن به سال آینده انتقال می‌یابد که برای تکمیل این سالن با مساعدت خیرین می‌توان با تأمین این مبلغ پرداخت تکمیل آن را به انجام رساند، درغیراین صورت ممکن هست مبلغ باقیمانده در سال آینده افزایش یابد.

گزارش ورزشی استان

رجبی اذعان داشت: با اشاره به اینکه استان حدود ۸ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره درسال گذشته به باشگاه‌ها اختصاص یافت ، امسال این تسهیلات به ۲۰ میلیارد تومان خواهد رسید تا در راستای مشکلات باشگاه‌ها اختصاص یابد.

وی همچنین اعلام کرد: هم‌اکنون ۴۳ سالن نیمه‌کاره بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار و برای شش سالن به عنوان پروژه ملی با یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سالن مافروجک تنها سالن مجهز کشور

این مسئول ورزش مازندران در خصوص سالن مافروجک بعنوان تنها سالن مجهز در کشور بیان کرد: ۵۰ میلیارد تومان نیاز است تا این سالن تکمیل شود با توجه به اینکه بدون تکمیل سالن در سال‌جاری این پروژه افتتاح شد و الان سعی می‌شود تا با تکمیل تجهیزات در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

هر هیات یک اسپانسر

علی رجبی باتاکیدبراینکه هیأت‌ها نباید دنبال اعتبار دولتی باشند بلکه باید توجه به جذب اسپانسر داشته باشند ابرازکرد: با شعار هر هیات یک اسپانسر باید هر یک از رؤسای هیأت‌های ورزشی خود یک NGO و سازمان مردمی باشندو توجه کنند که ورزش و جوانان دنبال قهرمان با اخلاق و ورزش پهلوانی است و این هیأت‌ها هستند که قهرمانان و چهلوانان راپرورش می دهند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید