پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12803 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

  به گزارش سیده آمل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای روز چهارشنبه و در در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) افزودند: دشمن به دنبال ایجاد آشوب و فتنه و بر هم زدن امنیت است. ایشان تاکید کردند:‌انتخابات یکی از زمینه‌هایی است […]

 

به گزارش سیده آمل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای روز چهارشنبه و در در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) افزودند: دشمن به دنبال ایجاد آشوب و فتنه و بر هم زدن امنیت است.
ایشان تاکید کردند:‌انتخابات یکی از زمینه‌هایی است که هم می تواند مایه‌ اعتلا و آبرو بشود هم می تواند مایه‌ ضعف، سستی و ایجاد مشکلات بشود.
رهبر معظم انقلاب ادامه دادند: اگر مردم با نظم شرکت کنند، با اخلاق حرکت کنند، حدود اسلامی و قانون را رعایت کنند، این مایه عزت جمهوری اسلامی است. اگر قانون‌شکنی کنند، بداخلاقی کنند، اگر با حرف‌های خود دشمن را به خود امیدوار کنند، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد.
فرمانده کل قوا هدف کوتاه‌مدت دشمن را به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور دانستند و اضافه کردند: هدف از بین بردن این افتخار بزرگ جمهوری اسلامی است. ما در یک منطقه‌ پر از ناآرامی و یک دنیای پر از تشنج، توانسته‌ایم محیط امنی به‌وجود بیاوریم؛ این را می‌خواهند از ملت بگیرند.
حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: اگر برای برخورد با این مساله‌ ایجاد ناامنی و ایجاد فتنه، آماده باشیم، قطعاً خواهیم توانست آن را خنثی کنیم.
این خبر در حال تکمیل است.


    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید