پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 30457 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رشد توسعه شهری پایتخت کوهنوردی ایران ایام دهه فجر فصل رونمایی از طرح های عمرانی و خدماتی برای بهبود روند کاری مسئولین هست. درهفتمین روز ازدهه فجر ۹۹ قدرت الله نائیج نژاد، معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان آمل به همراه یونس حیدری، بخشدارلاریجان ، احمدنیکخواه رئیس شوراهای اسلامی آمل، سلطانی رئیس اداره مخابرات شهرستان آمل […]

رشد توسعه شهری پایتخت کوهنوردی ایران

ایام دهه فجر فصل رونمایی از طرح های عمرانی و خدماتی برای بهبود روند کاری مسئولین هست.

درهفتمین روز ازدهه فجر ۹۹ قدرت الله نائیج نژاد، معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان آمل به همراه یونس حیدری، بخشدارلاریجان ، احمدنیکخواه رئیس شوراهای اسلامی آمل، سلطانی رئیس اداره مخابرات شهرستان آمل وجمعی از خبرنگاران جهت افتتاح پروژه های بخش لاریجان شهرستان آمل عازم این بخش شد.

رشد توسعه شهری پایتخت کوهنوردی ایران
رشد توسعه شهری پایتخت کوهنوردی ایران seyyedeamol.ir

به گزارش واحد خبری سیده آمل: در حاشیه برنامه های افتتاح پروژه های بخش لاریجان، محمد خسروی شهردار رینه در حضور میهمانان و شهرداران اسبق مهندس داوودی و دکترصلواتی با ارائه گزارش تصویری عملکرد شهرداری و شورای شهر از طریق ویدئو پروژکتور در دفتر کارخود از همکاری تنگاتنگ اعضاء شورای رینه جهت انجام رسیدن طرح ها تقدیر کرد و گفت: در ۳ سال و اندی از خدمتم در شهرداری رینه به همراه شورای شهر تمام سعی خود را گذاشته ایم تا تنگناهای موجود در بخش لاریجان و شهر رینه را به نقاط قوت تبدیل کنیم تا شاهد شکوفایی این منطقه از کشور باشیم.

رشد توسعه شهری پایتخت کوهنوردی ایران

ساماندهی و سازماندهی ورودی دماوند

وی با بیان این مطلب که درآینده نزدیک به دنبال ساماندهی پتانسیل های گردشگری شهر و قله دماوند هستیم افزود : پس از سروسامان دادن به توسعه شهری رینه، هدف بعدی ما ساماندهی دشت شقایق و ورودی دماوند و سازماندهی برنامه های علاقمندان توریست و ورزشکاران کوهنوردی که از نقاط مختلف جهان برای فتح قله و حضور در این مسیربرنامه ریزی می کنند هست.

رشد توسعه شهری پایتخت کوهنوردی ایران

اتمام پروژه های شهری در سال ۹۹

خسروی با اشاره به اینکه اولین پروژه عمرانی رینه، کوه برداری و تعریض خیابان امام خمینی بود که امروز شاهد افتتاح آن بودیم ادامه داد: این مجموعه حدود ۳۰ هزار متر مکعب به طول ۵۰۰ متر با عرض ۸ متر و ارتفاع ۴ متر تا ۲۰ متر تراشیدن کوه انجام شد.

شهردار رینه هزینه مالی آن را ۳۰ میلیار ریال اعلام و بیان داشت: همه عملیات تراش را با دستگاههای بخش لاریجان و همکاری بخشدار محترم کارشد تا از هزینه های مازاد کاسته شود.

رشد توسعه شهری پایتخت کوهنوردی ایران

وی همچنین ادامه داد: شهر رینه به دلیل کوهستانی بودن برای رسیدن به برنامه ریزی مطلوب شهرسازی نیاز به زمان و هزینه دارد من باب مثال: احداث دیواره به طول ۵۵۰ متر به ارتفاع ۲ ونیم متر با عرض ۱ و نیم تا ۱۰۰۰ متر مکعب با هزینه ۱۵ میلیارد ریال کار شدهو این زمان بر هست.

محمد خسروی از ساخت ساختمان اداری اداره هواشناسی در رینه خبر داد و عنوان کرد: یکی از مشکلات شهرداری رینه خدمات دهی خارج از شهر است که در فصول مختلف تغییر می کند که می توان از اطفاء حریق در فصل گرما و یا یاری رساندن به افراد در راه کولاک مانده در فصل زمستان همینطور از توزیع پکیج های بهداشتی ومعیشتی ایام کرونا نام برد.

برآورد بودجه ها

شهردار رینه مجموع پروژه های به انجام رسیده این شهر را ۱۳ طرح عنوان و اظهار داشت: بودجه سال ۹۹ ما ۴ میلیارو ۸۹۰ میلیون ریال بود و برای سال ۱۴۰۰ نیز با توجه به تورم موجود ۸ میلیاردو ۲۹۰ میلیون پیش بینی کرده ایم.

در ادامه این دیدار قدرت الله نائیج نژاد معاون سیاسی فرمانداری آمل با تشکر از زحمات مهندس خسروی و شهرداران قبلی تصریح کرد: بزرگترین وظیفه شورا انتخاب شهردار است و این عملکرد که شاهر آن هستیم نشان دهنده این است که شورا شهردار خوب و کارآمدی را انتخاب کرد.

معاون سیاسی فرمانداری آمل با اشاره به اینکه بخش لاریجان از لحاظ وسعت جزء بزرگترین بخش های مازندران است ابراز داشت: اگر ایجاد تعامل بین دستگاههای اجرایی از سوی نماینده عالی دولت نباشد خودبخود چالش بوجود می آید ایجاد تعامل شورا نسبت به شهرداری و هم شهرداران محترم رینه وگزنک با شورا کار بخشدار این بخش را با این ظرفیت و توانمندی هم راحت تر می کند و هم سخت.

 

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید