جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31398 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رسیدن ۹۵درصدی به امنیت بهداشتی بازدن ماسک ۵ هزار و ۵۰۰ فرهنگی رسمی و غیررسمی در طرح ملی واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان آمل که به همت اداره آموزش و پرورش و اداره شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در دبستان غیردولتی پسرانه زندگی آمل درحال اجرا است واکسینه می شوند. به گزارش واحد خبری سیده آمل: […]

رسیدن ۹۵درصدی به امنیت بهداشتی بازدن ماسک

۵ هزار و ۵۰۰ فرهنگی رسمی و غیررسمی در طرح ملی واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان آمل که به همت اداره آموزش و پرورش و اداره شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در دبستان غیردولتی پسرانه زندگی آمل درحال اجرا است واکسینه می شوند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: عباس مرزبند ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل در نشست خبری با اصحاب رسانه با تقدیر از همکاری و مدیریت خوب دبستان غیردولتی پسرانه زندگی جهت تجمیع واکسیناسیون فرهنگیان آملی در این مکان فرهنگی گفت: طرح ملی واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان آمل از روز پنج شنبه مصادف با عیدغدیرخم در این مکان علمی فرهنگی کلید خورد که تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

مرزبند از واکسیناسیون ۵ هزار و ۵۰۰ فرهنگی رسمی و غیررسمی در طرح ملی واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان آمل خبر داد و افزود: ۵۰۰ الی ۶۰۰ فرهنگی در دبستان غیردولتی پسرانه زندگی تا پایان هفته واکسیناسیون خواهند شد.

دکتر احمدعلی رمضانی ریاست اداره شبکه بهداشت، درمان شهرستان آمل نیز دراین نشست با تاکید براینکه تعداد بیماران کرونایی بیش از ظرفیت درمانی شهرستان هستند ادامه داد: اگر ما میزان امنیت بهداشتی را با رعایت پرونکل های بهداشتی بالا ببریم دقیقا برابر با این است که ۸۰ درصد از مردم واکسیناسیون را انجام دادند.

رسیدن ۹۸درصدی به امنیت بهداشتی بازدن ماسک

ریاست اداره شبکه بهداشت، درمان شهرستان آمل با اعلام اینکه متاسفانه میزان رعایت امنیت پروتکل های بهداشتی در کل کشور به ۵۰ وحتی در برخی شهرها به ۴۰ درصد رسیده اظهارداشت: اگر واکسن زدن ۹۰ درصد ایمنی ایجاد می کند مردم با زدن ماسک و رعایت بهداشت به ۹۵ درصد ایمنی خواهند رسید.

وی همچنین میزان افزایش بیماری از طریق ورود مسافر به سواحل شمالی را فقط ۲۰ درصد عنوان و اضافه کرد: لازم به ذکر است،  ۱۵ تا ۲۰ درصد تختهای خدماتی ما در پیک بیماری را هموطنان غیر بومی از شهرهای همجوار تشکیل می دهند.

رمضانی با اشاره به تاثیر خوب همکاری پزشکان خانواده و مراکز درمانی در تشخیص و حتی معالجه بیماران کرونایی تصریح کرد: ما درشهرستان ۱۳ مرکز درمانگاهی معین داریم که به ۱ سوم تا ۵۰ درصد از بیماران سرپایی در این مراکز خدمات رسانی می شود که ۱۷ درصد آنها نیاز به بستری دارند.

رئیس اداره شبکه بهداشت، درمان آمل درخصوص خدمات راه اندازی مراکز تجمیع واکسیناسیون اینگونه شرح داد که: در مجموع ۱۸ مرکز شهری و ۵ مرکز بصورت تجمیعی با حضور همکاران شبکه بهداشت داریم که ۲۳ مرکز برای عزیزان شهروند واکسیناسیون را انجام می دهند.

وی روش اطلاع رسانی را بیشتر از طریق ثبت نام در سامانه سلامت سپس ارسال پیامک از طریق سامانه عنوان کرد و ادامه داد: درپایان افرادی که موفق به تزریق واکسن نشده اند از طریق پزشک خانواده شان فراخوان خواهند شد تا همه هموطنان به سلامت این دوره درمانی را نیز سپری و پشت سربگذارند

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید