دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-17
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36938 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۴۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رئیسی خستگی راخسته کرد مراسم گرامیداشت یادو خاطره شهدای خدمت همزمان با سالروز فتح خرمشهردرسومین روز ازخردادماه ۱۴۰۳ با سخنرانی سردار میرشکار و حضورخانواده شهداء و شهروندان آملی درحسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سردارسرتیپ پاسدارعلیجان میرشکار با ادای احترام به شهدای خدمت رئیس جمهورشهید، وزیرمحترم خارجه، نماینده رهبری […]

رئیسی خستگی راخسته کرد

مراسم گرامیداشت یادو خاطره شهدای خدمت همزمان با سالروز فتح خرمشهردرسومین روز ازخردادماه ۱۴۰۳ با سخنرانی سردار میرشکار و حضورخانواده شهداء و شهروندان آملی درحسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سردارسرتیپ پاسدارعلیجان میرشکار با ادای احترام به شهدای خدمت رئیس جمهورشهید، وزیرمحترم خارجه، نماینده رهبری دراستان آذربایجان، استاندارآذربایجان، سردار موسوی و کادرپرواز،  حادثه شهادت جمهور و هیات همراه را مصداقی از حوادث نیمه اول سال ۶۰ دانست وعنوان کرد: عزل بنی صدرو بعد فرار وی سپس شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار او و بعد از ۴۰ روز از شهادت شهیدرجایی انتخابات ریاست جمهوری و ریاست حضرت آقا همه اینها را درنظر بگیرید در یک قاب زیبای به خرمشهر خوش آمدید را نظاره گرشدیم.

به گفته میرشکارادامه این تهدیدهایی که درآن مقطع توسط دشمن شکل گرفت را شما به فرصت تبدیل کردید.

جایگاه امروز ایران در جهان

وی به جمعیت ۳۶ میلیون نفری آن زمان اشاره کرد وگفت: این تابلوی زیبای به خرمشهرخوش آمدید الان بایدبگوییم برای جمعیت ۸۰میلیون نفر که نه ۷میلیارد انسان درجهان، چرا که دلیل حمله دشمن به ایران و تصرف خرمشهر را که دقیق بشویم به کسانیکه با یک تفکری وارد عرصه شدند و این حماسه را خلق کردند شما امروز می فهمید فاتح قلوب ۷میلیارد انسان درجهان هستید، چون ۲قرن دشمن تلاش کرد؛ یک دوگانگی را درعالم بشریت جا بیاندازند.

یادگار۸سال دفاع مقدس بابیان اینکه یکی ازبرنامه های دشمن القاء خودکم بینی و خودتحقیری است اضافه کرد: شما با انقلاب خودتان عزت نفس انسانها را به خودشان برگرداندید و این باور را به مردم جهان شرق وغرب بخصوص آفریقا دادید که شما ذلیل نیستید و شما محکوم نیستید.

علیجان میرشکارتصریح کرد: امروز وقتی ریاست جمهورشما به شهادت رسید بیش از ۸کشور یک تا ۳ روز راعزای عمومی اعلام کردند با محاسبه جمعیت این ۸کشور جمعیت که حدود ۲میلیاردنفر هستند یعنی یک چهارم جمعیت دنیا رسما با ایرانیان عزادارشدند و مسئولین۴۰کشور پای جنازه تابوت شهدای خدمت شما عرض ادب کردند و این نشان می دهد شما پیروز میدان هستید.

چگونگی پیروزی انقلاب

وی همچنین اضافه کرد: این پیروزی چگونه بدست آمد؟ نسل ما درمکتب انقلاب درمیدان چهره هایی مثل چمران دیدیم، مثل باکری رادیدیم، مثل بصیرو دیگرشهدای شهرمان که همسنگر و همرزم ما بودند بعداز چندسال برای نسل جوان ما همه آن سرداران قاسم سلیمانی درمیدان ماند.

میرشکاربه چگونگی بازتاب پیام گفتمان انقلاب و گفتمان امامین انقلاب درجهان پرداخت وافزود: اگر می بینیم امروز دردانشگاههای دنیای غرب به نفع غزه و فلسطین راه پیمایی می کنند برگرفته از این حرکت است.

وی بااعلام اینکه قاسم سلیمانی دراوج مظلومیت حتی دردولت ما مورد حمایت قرارنگرفت ابرازداشت:اما سردار ما با میدان داری؛ عرصه راخالی نکرد وهمه کسانیکه درمیدان هستند نه درایران بلکه درهرکجای دنیا به دفاع از مستضعف و دربرابر مستکبر هستند و این الگویی از سردار سلیمانی ما بجا مانده است.

وضعیت دیپلماسی گام دوم انقلاب

سردارمیرشکاربا تاکیدبراینکه شما درهمین ۷ماه بعداز طوفان الاقصی دیدید؛ هماهنگی میدان دیپلماسی آنقدر زیبا بود که یک حرکت وعده صادق شما باعث شد امروز خود دشمنانی که تا دیروز می خواستند من و شما را بعنوان انسانهای ذلیل نشان دهند ولی امروز بدون استثنا ایران را قدرت اول منطقه و یکی از قدرتهای تاثیرگذار دنیا می خوانند و این نتیجه خدمت صادقانه دولت شهید رئیسی هست.

رئیسی خستگی راخسته کرد

این سردارسپاه اذعان داشت: آقای رئیسی خستگی را خسته کرد ونسل جوان اگر می خواهد الگویی از شهیدان رجایی و باهنر و بهشتی داشته باشند آن را می توانستند در چهره رئیسی ببینند چرا که با وجود او همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده ایم و همین خصوصیات ارزنده شهادتش را برای همگان جانسوزکرد.

افراد همراه دولت سیزدهم

وی اظهارداشت: یکی از انتقادهای ما به دولت آقای رئیسی این بود که افراد منتخب برای همراهی ایشان در قد و قواره آقای رئیسی نبودند و نمی توانستند و نمی توانند مثل ایشان بدوند و مشکلات جامعه را بفهمند و چالش های امروز جامعه ما را رفع کنند.

وظیفه امروز ما

میرشکار تاکید کرد: امروز وظیفه ما هست که در انتخابات پیش رو، بگونه ای ورود پیدا کنیم که با دشمن شناسی و دوست شناسی، وضعیت این مقطع را در گام دوم انقلاب به درستی ورود پیدا کرده و برای نسل آینده پیش ببریم.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید