پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 14797 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سیده آمل نقل از ایسنا، سردار «داوود آذرنوش» در حاشیه مراسم افتتاحیه المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی ورزشی بسیج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استعدادیابی در پایگاه‌های بسیج، یکی از اقدامات مهم در بسیج کشور محسوب می‌شود که در همین راستا میزان شناسایی نوجوانان و سرمایه‌گذاری بر روی این قشر در کشورهای پیشرفته زیاد است. […]

به گزارش سیده آمل نقل از ایسنا، سردار «داوود آذرنوش» در حاشیه مراسم افتتاحیه المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی ورزشی بسیج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استعدادیابی در پایگاه‌های بسیج، یکی از اقدامات مهم در بسیج کشور محسوب می‌شود که در همین راستا میزان شناسایی نوجوانان و سرمایه‌گذاری بر روی این قشر در کشورهای پیشرفته زیاد است.

وی افزود: در حوزه استعدادیابی در کشورمان با خلاء مواجه هستیم و این در حالی‌ است که اقدامات مهم و ارزشمندی در این‌باره انجام شده است که البته کافی نیست.

آذرنوش تصریح کرد: موضوع منش پهلوانی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان ورزش بسیج محسوب می‌شود که مورد توجه سازمان قرار دارد که در همین راستا با برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم و مجموعه اقدامات فرهنگی در پایگاه‌های استعدادیابی، از جمله برنامه‌های این بخش تلقی می‌شود که خوشبختانه از فعالیت خوبی نیز برخوردار هستند. هم‌چنین ارتقای سطح معرفتی نوجوانان از اهداف برگزاری این مسابقات محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور خاطرنشان کرد: افزایش اعتبار در زمینه استعدادیابی نوجوانان از دیگر برنامه‌های مهم سازمان محسوب می‌شود که در همین راستا مکان و تجهیزات بسیاری به این امر اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: تاکنون ۲۸۰ هزار ورزشکار جذب بسیج شده‌اند و کار فرهنگی برای آن‌ها انجام می‌شود و در این بخش در ۱۴ رشته ورزشی بسیج در سطح حرفه‌ای در لیگ‌های برتر فعالیت دارند که در این راستا میزان رشد و جذب ورزشکاران به بسیج افزایش فزاینده‌ای داشته است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید