دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36440 |
|
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

درمسیرتحول بخش مرکزی آمل صبح امروزهشتم بهمن ماه ۱۴۰۲فرماندارویژه شهرستان آمل بهمراه معاونین درحضورشهردار و اعضاء شورای شهر،امام جمعه شهرامامزاده عبدالله وجمع کثیری ازشهروندان واهالی بخش امامزاده عبدالله طبق حکم رسمی از سوی وزارت کشور با ابلاغ به استاندارمازندران از زحمات دکتر محمدباقرضربی درامامزاده عبدالله تقدیر و وی بصورت رسمی بعنوان بخشدارمرکزی آمل معرفی شد […]

درمسیرتحول بخش مرکزی آمل

صبح امروزهشتم بهمن ماه ۱۴۰۲فرماندارویژه شهرستان آمل بهمراه معاونین درحضورشهردار و اعضاء شورای شهر،امام جمعه شهرامامزاده عبدالله وجمع کثیری ازشهروندان واهالی بخش امامزاده عبدالله طبق حکم رسمی از سوی وزارت کشور با ابلاغ به استاندارمازندران از زحمات دکتر محمدباقرضربی درامامزاده عبدالله تقدیر و وی بصورت رسمی بعنوان بخشدارمرکزی آمل معرفی شد همچنین دراین مراسم دکتر رودگرنیز با تجارب وسبقه مدیریتی بعنوان بخشدار بخش امامزاده عبدالله معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: پس ازتوصیه ها وسخنان فرماندار ویژه شهرستان آمل و امام جمعه شهرامامزاده عبدالله محمدباقرضربی درابتدای صحبتهای خودباتبریک به انتصاب بخشداری امامزاده عبدالله دکتر محمدرضا رودگر اظهارداشت: یقینا باتوجه به تجارب و هوش وداریت مدیریتی این بزرگوار منشاء خیر بوده و اتفاقات خوبی در شهروبخش امامزاده عبدالله را شاهد خواهیم بود.

درمسیرتحول بخش مرکزی آمل

ضربی خطاب به حاضرین ادامه داد: مردم شهر و بخش امامزاده عبدالله لایق بهترین ها هستند.

وی به همراهی شهروندان و اهالی امامزاده عبدالله با مردم آمل درحماسه سازی مقاومت ششم بهمن سال ۶۰ اشاره وبیان داشت: نه تنها در حماسه سال ۶۰آمل بلکه در دوران ۸سال دفاع مقدس مردم این خطه از شهرستان وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند، لذا خیلی از جانبازان و شهداء ما از این بخش هستند.

عملکرد ۵ ساله در بخش امامزاده عبدالله

محمدباقرضربی طبق گزارشی به بیان عملکرد۵ ساله خود دربخش امامزاده عبدالله پرداخت وگفت: درحوزه های عمرانی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی وفرهنگی دراین مدت که اتفاقات مبارکی افتاد، بنده بعنوان کوچکترین عضودرکنارهمکاران،در روستاها با اجرای طرح هادی و زیرسازی آسفالت تا احداث روگذرها و پل سازی همه اینها را ازخیر و برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بادرایت شهردار بزرگوار و شورای شهرذامامزاده عبدالله و دهیاران و شوراهای آنها که مشغول زحمت بودند به انجام رسید و آنچه را که ما کردیم وظیفه بود و آنچه را که نتوانستیم عزیزان با بزرگواری خود عفو نمایند.

اهمیت انتخابات پیش رو

بخشدارمرکزی آمل با اشاره به انتخابات پیش روعنوان کرد: طبق تاکید مقام معظم رهبری دریکسال اخیر؛ ۴ اصل را ازما بعنوان مسئول انتظارداشتند که اول بحث امنیت و دوم مشارکت و سوم رقابت ودرآخر سلامت انتخاباتی است که باید مدنظر همه ما باشد.

وی با تاکیدبرایجاد امنیت توسط سربازان گمنام امام زمان و سپاه پاسداران و عوامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی ابرازداشت: اعضاء شورای تامین باریاست فرماندارکه معاونت استاندارنیزهستند به نحو احسنت در سطح شهرستان مدیریت می شود.

به گفته ضربی جای بسی شکر که درحوزه سلامت انتخاباتی شهرستان توسط هیات نظارت و شورای نگهبان هم بخوبی درحال انجام وظایف محوله خودهستند.  

وی خاطرنشان شد: دربحث رقابت امیدواریم با ثبت نام کاندیداهای عزیزرقابت سالم نیز مدنظر تایید صلاحیت گرفته ها باشد.

محمدباقرضربی اضافه کرد: درحوزه مشارکت که ازمهترین مباحث انتخاباتی است انشاالله با حضورپرشور وبا بصیرت شهروندان شهرستان آمل انتخاباتی شایسته و درخور شان این شهرستان کلان را داشته باشیم.

پاسخ به یاوه گویان اجنبی

وی متذکرشد: بعضا در برخی از شبکه های فضای مجازی شنیده می شود که فلان مقام کشوری به هردلیلی تایید نشد و این شبکه ها با نمایشی این ردصلاحیت را پاشنه آشیل و نقطه ضعفی می بینند که نه تنها این عدم صلاحیت از ضعف ما نیست بلکه نقطه عطف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ضربی تصریح کرد: اینان بایدبدانند نظام جمهوری اسلامی ما، انقلاب ما، ریشه هایشان از خون پاک ومطهر شهدای انقلاب ما آبیاری شده و افرادی را که غیراز خادمان نظام باشند را این نظام پس خواهدزد.

فرزند شهید ولی الله ضربی اذعان داشت: درمسیرحرکت قطارانقلاب این نظام کسانیکه لایق این مردم نباشند را پیاده خواهدکرد.

گذر از پیچ های سخت انقلاب

وی با استناد برفرمایش رهبری اعلام کرد: لوکوموتیو انقلاب ما درحال عبور از پیچهای سخت گذرگاههاست که با عبور از آن انشاالله اتفاقات خوبی برای ملت ایران رقم خواهد خورد برای همین تکلیف برماست که با مشارکت و حضور درپای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان خواهیم زد.

درمسیرتحول بخش مرکزی آمل
درمسیرتحول بخش مرکزی آمل
seyyedeamol.ir
درمسیرتحول بخش مرکزی آمل
درمسیرتحول بخش مرکزی آمل
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید