یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35633 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دادستان آمل درصحنه اصلاحات برای اولین بار حضور شورای شهرآمل بعداز ۳ سال تصدی شورا بهمراه چهره های جدید اعضاء شورای تامین درمحله آسیب رضوان ۳۸ بارقه ای از امید را برای حاضرین بوجودآورد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: درادامه طرح امنیت محله محور و بازدید اعضاء شورای تامین آمل از محله آسیب رضوان […]

دادستان آمل درصحنه اصلاحات

برای اولین بار حضور شورای شهرآمل بعداز ۳ سال تصدی شورا بهمراه چهره های جدید اعضاء شورای تامین درمحله آسیب رضوان ۳۸ بارقه ای از امید را برای حاضرین بوجودآورد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: درادامه طرح امنیت محله محور و بازدید اعضاء شورای تامین آمل از محله آسیب رضوان ۳۸ ، با دستور علی بخش نجاتی، دادستان شهرستان آمل یک باب محل فروش ضایعات که به شکل پوششی در رضوان ۳۸ فعال بود پلمپ شد.

نجاتی بابیان این مطلب که نمی توان وضعیت نابسامان این محل را نادیده گرفت اذعان داشت: شاید تاکنون آنگونه که باید کاری صورت نگرفت ولی بعنوان یکی از مسئولین مدعی العموم حقوق شهروندان آملی قطعا پیگیراصلاح وضعیت رضوان ۳۸ هستم.

دادستان آمل درصحنه اصلاحات

دادستان آمل تصریح کرد: با کمک و همکاری همه دستگاههای اجرایی شهرستان بصورت فازبندی مرحله به مرحله اقدامات لازم را تا رفع نیازمندیهای محله و ساماندهی رضوان ۳۸ به اجراء خواهیم رساند.

به گفته نجاتی: هرچه فضای بصری و ظاهر محیطی این محل بهبودیابد حتما بر روی رفتار و فرهنگ منش افراد محل تاثیرگذار خواهد بود که حضور عوامل شهرداری می تواند موثرباشد.

حضور نیروهای خدوم نهادها درصحنه

طی سالهای قبل می توان تنها نهادهای تاثیرگذار و فعال در رضوان ۳۸ از نیروهای خدوم سازمان بهزیستی، جمعیت هلال احمر شهرستان و سپاه ناحیه آمل نام برد که در ادامه این بازدید طبق گزارشی سرهنگ داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: حضور اعضاء شورای تامین را در منطقه آسیب رضوان ۳۸ مغتنم می دانم.

فعالیت های موثر سپاه درمحله آسیب

وی همچنین به برنامه های فرهنگی اجراء شده در این محله آسیب اشاره و ابراز داشت: تا کنون ۴ دوره کار فرهنگی در این محل برگزارشد و اکیپ بسیج جامعه پزشکی هم جهت تشخیص و درمان افراد جامعه آسیب این محل اقدامات خوبی را بعمل آوردند.

برقراری امنیت و ادامه خدمات

داغمه چی رسیدگی به امور آب و برق و بهداشت رضوان ۳۸ را در اولویت کاری اعلام و خاطرنشان شد: امیدواریم عوامل شهرداری در رفت و روب و نظافت محل با پشتیبانی امنیتی نیروهای انتظامی درمیدان حضور یابند تا محله ای پاک را شاهد باشیم.

در حوزه امنیتی نیز سرهنگ داداشپور بیان داشت: با تیم ضربتی این محل را زیر نظر خواهیم داشت و با هماهنگی دادستان شهرستان مراتب را پیگیرخواهیم بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید