شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32058 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

خودآزمایی ادارات درپدافند غیرعامل سناریو پدافند غیرعامل با هماهنگی همه دستگاههای اجرایی در سطح کشورازسال ۹۲ به دستور مقام معظم رهبری با هدف ایجاد فضایی حادثه خیز و برای آماده سازی عوامل اجرایی درآن فضا در هفته ای به نام پدافندغیرعامل آغاز بکار کرد تا مدیران با ارزیابی عملکرد نیروهای تحت فرمان و ابزار آلات […]

خودآزمایی ادارات درپدافند غیرعامل

سناریو پدافند غیرعامل با هماهنگی همه دستگاههای اجرایی در سطح کشورازسال ۹۲ به دستور مقام معظم رهبری با هدف ایجاد فضایی حادثه خیز و برای آماده سازی عوامل اجرایی درآن فضا در هفته ای به نام پدافندغیرعامل آغاز بکار کرد تا مدیران با ارزیابی عملکرد نیروهای تحت فرمان و ابزار آلات و ادوات  خود جهت رفع نواقص خودآزمایی کرده وبا دیگر دستگاههای اجرایی هماهنگی برای همکاری های لازم مرتبط اقدام نمایند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: علیرضا شریعت معاون استاندار و فرمانده ویژه شهرستان آمل در شروع مانور مشترک پدافند غیرعامل ادارات شهرستان آمل درشهرک بسیجیان اظهار داشت: مانور مشترک پدافند غیرعامل ۱۴۰۰ با شعار “پدافند غیرعامل، ایران قوی ” با استعانت از خداوند و اهل بیت علیهماالسلام با رمز محمد رسول الله آغاز به کار می کند.

خودآزمایی ادارات درپدافند غیرعامل

درسناریوی این مانور با فرض وقوع زلزله، دستگاههای اجرایی از ادارات شهرداری، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵ ، مخابرات، پزشکی قانونی اداره آرامستان، اداره گاز، بهزیستی، اداره غله واتحادیه نانوایان،نماینده قوه قضائیه،پلیس راهور،نیروی انتظامی، سپاه پاسداران ، بسیج جامعه پزشکی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی، بنیاد مسکن و اصحاب رسانه جت انعکاس اخبار حضور داشتند.

خودآزمایی ادارات درپدافند غیرعامل

شریعت با تقدیراز اجرای همه دستگاههای حاضر از هیات مدیره شهرک بسیجیان نیز تشکر کرد و افزود:امیدواریم که هیچوقت حوادث، چه طبیعی وغیرطبیعی سلامت مردم جامعه مارا تهدید نکند .

خودآزمایی ادارات درپدافند غیرعامل

فرمانده شهرستان آمل درادامه اهداف این مانور را ایجاد نوعی آمادگی دربستر یک واقعه عنوان و تصریح کرد: برای اینکه همه ما منفعل باشیم و درمواقع ضروری از آمدگی لازم بخوردار باشیم طبیعی است که در بستر وقایع خود را آماده سازیم .

وی با تاکید برآمادگی کامل مدیران و مردم برای وقوع حوادث غیرمترقبه خاطر نشان کرد: این آمادگی سبب داشتن افق روشنی از آینده ایرانی قدرتمند داشته باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد فضای خود آزمونی مشترک با همکاری ادارات در پدافند غیر عامل بیان داشت: سال ۹۲ این دستور از جانب رهبر فرهیخته کشور صادر و اجرایی شد تا مدیران ما در شرایط ایجاد شده، از عملکرد کاری خود ارزیابی داشته باشند.

خودآزمایی ادارات درپدافند غیرعامل

خودآزمایی ادارات درپدافند غیرعامل
خودآزمایی ادارات درپدافند غیرعامل

خودآزمایی ادارات درپدافند غیرعامل
خودآزمایی ادارات درپدافند غیرعامل

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید