پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33431 |
|
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

خط شکنی مجموعه تولیدی فذا آمل امروزه تغییرات فرهنگی و تغییرسبک روش زندگی جوامع به ظاهر متمدن باعث شد، کمتر کسی در حوزه های ارزشی معنوی فعالیت های گسترده خداپسندانه داشته باشد. اما خوان گسترده الهی همیشه برای همگان پهن است و تمام کسانیکه برسر این سفره می نشینند و صادقانه به عاشقان کوی دوست […]

خط شکنی مجموعه تولیدی فذا آمل

امروزه تغییرات فرهنگی و تغییرسبک روش زندگی جوامع به ظاهر متمدن باعث شد، کمتر کسی در حوزه های ارزشی معنوی فعالیت های گسترده خداپسندانه داشته باشد.

اما خوان گسترده الهی همیشه برای همگان پهن است و تمام کسانیکه برسر این سفره می نشینند و صادقانه به عاشقان کوی دوست خدمت می کنند، قطعا ازبرکات آن متنعم خواهند شد.

حبیب الله اردشیر و فرزندش حسام اردشیر، مدیران دانشگاه و شرکت فولادین ذوب آمل از نمونه های بارز خادمان این طریق، آیه لا اله الاالله را سرلوحه عملی زندگی خویش قراردادند و درکنارفعالیت های چشمگیر اقتصادی کشور برای اولین بار بستری؛ برای ترویج و بسط فرهنگ معنوی، دینی را با تشویق حافظان کلام الله مجید فراهم آوردند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: هشتمین همایش تجلیل ازحافظان قرآن کریم با همت مدیریت شرکت فولادین ذوب آمل با ثبت نام ۱۲۰ نفر از داوطلبان حافظ قرآن مجید با شایستگی تمام برگزارشد.

به گفته راضیه حامدی استاد علوم قرآنی حوزه و دانشگاه پس از فراخوان عمومی درسطح شهرستان آمل بالغ بر ۱۲۰ نفر داوطلب عاشق به تلاوت و حفظ قرآن کریم ثبت نام کردند

وی در ادامه اذعان داشت: طی برنامه ریزی مدون طبق آموزش و آزمونهایی که توسط داوران مجرب رسمی کشور همه این عزیزان حائز کسب امتیاز شدند.

تاسیس صندوق حمایت از نخبگان قرآنی

این استاد قرآنی همچنین درخصوص حمایت از دوستداران کلام الهی  پیشنهاد داد: ازجمله اقداماتی که می توان برای حمایت از حافظان قرآن مجید انجام داد تاسیس صندوق حمایت از نخبگان قرآنی است، گرچه مقدمات آن درحال فذاهم شدن است، اما همچنان جامعه قرآنی به ویژه نخبگان قرآنی چشم انتظار یاری هستند تا انشاالله تاپایان سال جاری این اتفاق صورت گیرد.

خط شکنی مجموعه تولیدی فذا آمل

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی ریاست دارالقرآن الکریم اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران نیز با تقدیر و تشکراز زحمات و حمایت بی دریغ حبیب الله اردشیرو حسام اردشیر مدیران شرکت فولادین ذوب آمل بیان داشت: درکنار تلاوت ظاهری قرآن که کتابی است انسان ساز اگر به باطن آیات این کتاب آسمانی عمل شد بداخلاقی های اجتماعی جوامع کم خواهد شد و همانطور که می بینید درکار تولیدی و اقتصادی هم بهره مند می شوند.

ریاست دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از موفقیت های قرآنی مازندران درکل کشورخبر داد و افزود: درقرارگاه ملی تلاوت سراسر کشور، استان لاله خیز مازندران بابرگزاری هزار عنوان برنامه قرآنی توانست رتبه دوم را درکشور ازآن خود کند.

خط شکنی مجموعه تولیدی فذا آمل
خط شکنی مجموعه تولیدی فذا آمل

۷۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی

دراین همایش حجت الاسلام اصغری مشاور فرهنگی مجموعه فذا نیز با اشاره به ابعاد کیفی و کمی این همایش  تصریح کرد: بعد اول این حرکت ارزشی بحث کیفی بودن و چگونگی انتخاب قاریان و حافظان و درادامه داوری دقیق رقابتها درمسابقات قرآنی بود و بحث کمی جوایز نقدی است که بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان از سوی دانشگاه فذا و شرکت فولادین ذوب آمل برای جایزه نقدی این عزیزان شرکت کننده درنظر گرفته شد.

کار ارزشی به لباس نیست

حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی امام جمعه امامزاده عبدالله آمل با تاکید برکاربزرگی که آقایان اردشیری درکنار سنگر اقتصاد مقاومتی انجام داده اند ورود به حوزه ترویح فرهنگ ارزشی است بیان داشت: به جرات می گویم کاری که این بزرگواران درخصوص حفظ فرهنگ ارزشی دینی ما انجام داده اند ما بعنوان روحانی درلباس روحانیت انجام نداده ایم و این جای بسی تقدیر و سپاس دارد

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید