شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12765 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سیده آمل  قیمت قطعی این خودرو ۶۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان اعلام شده که علاقه مندان به خرید نقدی این خودرو می توانند با واریز کل این مبلغ به حساب کرمان خودرویی ها، در خرداد ماه سال جاری از سواری با خودروی زیبای خود لذت ببرند. شرکت کرمان موتور برای آن دسته از […]

به گزارش سیده آمل  قیمت قطعی این خودرو ۶۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان اعلام شده که علاقه مندان به خرید نقدی این خودرو می توانند با واریز کل این مبلغ به حساب کرمان خودرویی ها، در خرداد ماه سال جاری از سواری با خودروی زیبای خود لذت ببرند.
شرکت کرمان موتور برای آن دسته از افرادی که برای پرداخت نقدی کل قیمت خودرو مشکل دارند نیز یک راه حل ارائه داده است که بر آن اساس افراد می توانند تنها با پرداخت ۱۵ میلیون تومان در دو مرحله، خرید خود را ثبت و برای پرداخت بخش دیگری از هزینه از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی کرمان خودرو استفاده نمایند.
مرحله سوم پرداخت در این پیش فروش همزمان با صدور دعوتنامه خواهد بود و خودرو در تیرماه ۹۶ آماده تحویل به مشتریان است.
آن دسته از افرادی که از تسهیلات ۴۰ میلیونی استفاده می کنند می توانند برای بازپرداخت این وام از اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه استفاده کنند.
جک J۵ از محصولاتی است که کرمان خودرو برای فروش قسطی آن نیز بخشنامه صادر کرده است و برای این خرید قسطی شما تنها باید یک پیش پرداخت اولیه در مبالغ ۲۲، ۲۴ و ۲۸ میلیون تومان پرداخت کرده و مابقی این هزینه را به صورت اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه پرداخت نمایید.
تحویل این خودرو ها نیز ۱ ماهه خواهد بود و شما می توانید برای پرداخت اقساط از چک های کلی استفاده و برای چند قسط متوالی یک برگ چک صادر کنید.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های مجاز کرمان موتور در سراسر کشور و یا سایت این خودروساز مراجعه نمایند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید