شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33050 |
|
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

حل معضلات پسماندآمل باتکنولوژی روز روزهای پایان سال ۱۴۰۰ فرماندار آمل درنشست خبری با اصحاب رسانه گزارشی از عملکرد ۲ ماهه خود برای اطلاع رسانی عموم ارائه داد. گزارش واحدخبری سیده آمل: سیدعباس حسینی، فرماندار شهرستان آمل از حضور میدانی خبرنگاران در عرصه های مختلف وآگاهی بخشی آنها در جامعه قدردانی کرد وگفت: روند توسعه […]

حل معضلات پسماندآمل باتکنولوژی روز

روزهای پایان سال ۱۴۰۰ فرماندار آمل درنشست خبری با اصحاب رسانه گزارشی از عملکرد ۲ ماهه خود برای اطلاع رسانی عموم ارائه داد.

گزارش واحدخبری سیده آمل: سیدعباس حسینی، فرماندار شهرستان آمل از حضور میدانی خبرنگاران در عرصه های مختلف وآگاهی بخشی آنها در جامعه قدردانی کرد وگفت: روند توسعه شکل نخواهد گرفت مگرباوجود دوستان رسانه درحوزه مطالبه گری و فرهیخته کردن فضای عمومی شهرستان آمل.

وی درادامه افزود: چون این نشست گزارشی سالانه است، از زحمات فرماندار اسبق و معاونین همراه و همکاران ستاد فرمانداری و بخشداریها و عوامل دستگاههای اجرایی شهرستان، کنار بنده بعنوان فرماندارشهرستان قرارگرفتند و با تمام توان انرژی گذاشتند کمال تشکر را دارم.

حسینی به اتفاقات و عملکرد ۲ ماهه خدمت خود اینگونه اشاره و بیان کرد: ابتدا مسائل مهم را احصاء ،سپس براساس آن یک سری پروژه هایی راتعریف کرده ایم و یکی از آنها بحث امنیتی شهرستان آمل بود. که شرایط خوبی درسطح شهرستان نداشت.

عملیاتی شدن گشت رضویون

فرماندارآمل درتوضیحات بیشتر ادامه داد:به لحاظ ارتقاء امنیت با ورود سپاه پاسداران ناحیه آمل با همکاری نیروی انتظامی و سیستم قضایی طرح خیلی خوبی درسطح شهرستان پیاده شد که بازخورد خوبی هم داشت.

وی در این راستا از اجرای طرح رضویون از هفته اول سال نو خبر داد و اذعان داشت: جهت حفظ و حراست از اموال عمومی، خصوصی و ارتقاء امنیت محلات و مناطق مختلف شهرستان طرح رضویون از هفته اول سال ۱۴۰۱ اجرایی خواهد شد.

حل معضلات پسماندآمل باتکنولوژی روز

سیدعباس حسینی درحوزه پسماند اینگونه گزارش داد: پسماند بعنوان یک معضل جدی طی ۳۰ سال اخیر گریبانگیر آملیها شده که دراین مورد استاندار محترم از یک شرکت دانش بنیان در تهران بازدید و صحبت کردند و در سازمان شهرداریهای وزارت کشور پروژه ای را که طراحی شده بود را مطرح و منجر به تفاهم نامه ای با تخصیص بودجه مناسبی شد که انشاالله در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.                                                         

وی درتوضیحات تکمیلی ازگزارش پسماند آمل عنوان کرد: این شرکت دانش بنیان کارش زباله سوزی نیست بلکه طی فرآیند جدیدی با تکنولوژی همطراز با اروپا بشکل هاضم زباله و تبدیل آن به فرآورده های دیگر که مشکلات و معضلات زباله سوزی را ندارد اتجام می شود.

به گفته فرماندارآمل در هفته های اول کاری سال ۱۴۰۱ میز پسماند از جمله میزهای تخصصی است که باتشکیل کارگروههای مختلف پسماند درسطح شهر ستان اجراء خواهد شد.

طرح درختکاری به همت شهروندان اجراشد

حسینی بابیان اینکه طرح درختکاری یکی دیگرازطرح هایی بودکه با همت سازمانهای مردم نهاد شهرستان در استان مازندران خوش درخشید اظهار داشت: ۲۵ هزار اصله نهال با دستان مردم شریف آمل کاشت شد که برای داشت، برداشت، آبیاری و نگهداری آنها هم خود این مردم و تشکلها پای کار هستند و ما هم پیگیریم تا زحمات دوستان به شکل کمربند سبز و مبلمان سبز راههای آمل به ثمر بنشیند.

وی همچنین درخصوص پاکسازی حریم راههای آمل بیان داشت:در کمربندیها، ما مناظر بدی را شاهد بودیم که با مشارکت بخش خصوصی و مردم اتفاقات خوبی در این مورد شکل گرفت .

رفع مشکل آب شرب شهرستان

فرماندارآمل در رابطه باحل مشکل آب شرب شهرستان بخصوص درخیابان امام رضا و خیابان شیخ فضل الله نوری اعلام کرد: یک چاه آب در روستای بوران برای حل مشکل خیابان امام رضا حفر شد و به مدار سیستم آب شرب منطقه پیوست و یک چاه هم درجاده سرهنگ، برای حل مشکل آب شرب خیابان شیخ فضل الله نوری و مسیربلوار طالب آملی به همت اداره آب شهرستان حفاری شد که تا پایان سال ۱۴۰۰ به مدار آبی این منطقه جهت رفع مشکل آب درپیک مصرف اضافه می شود.

کنترل امنیت اقتصادی شهرستان

وی در خصوص تنظیم بازار خاطرنشان شد: با کمک دستگاههای اجرایی مرتبط و بسیج اصناف ۱۱ اکیپ تخصصی نظارتی در قرارگاه شهید امانی برای پیگیری امنیت اقتصادی بازار تا پایان تعطیلات نوروز بصورت محسوس و نامحسوس بازدید میدانی بعمل خواهند آورد.

زیر بار ترافیکی پل هزارسنگر تا عید

حسینی با تاکید بر اینکه یک لاین ازپل هزارسنگر برای ایام عید ۱۴۰۱ درمدار ترافیکی شهرستان قرار خواهد گرفت اضاقه کرد: زیر این پل نیز درحال مرمت و زیبا سازیست تا در بدو ورود مسافران و شهروندان برای سال نو به مشکلی برنخورند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید