پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 14870 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

«حضرت یار،‌ خاطرات خودگفته حضرت آیت‌الله سید‌علی خامنه‌ای» با شمارگان ۵۵ هزار نسخه جزو پرشمارگان‌ترین کتاب‌های چاپ شده در مرداد ماه بوده است. به گزارش سیده آمل ، بر اساس آمار منتشره موسسه خانه کتاب، شمارگان متوسط کتاب ها در مرداد سال جاری هزار و ۵۵ نسخه بوده است که نسبت به مرداد ماه سال […]

«حضرت یار،‌ خاطرات خودگفته حضرت آیت‌الله سید‌علی خامنه‌ای» با شمارگان ۵۵ هزار نسخه جزو پرشمارگان‌ترین کتاب‌های چاپ شده در مرداد ماه بوده است.

به گزارش سیده آمل ، بر اساس آمار منتشره موسسه خانه کتاب، شمارگان متوسط کتاب ها در مرداد سال جاری هزار و ۵۵ نسخه بوده است که نسبت به مرداد ماه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

اما پرشمارگان ترین کتاب های چاپ شده در مرداد ماه سال جاری عبارتند از «دختری در قطار»، «۱۸ سوره از قران کریم»، «حضرت یار، خاطرات خودگفته حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای»، «منتخب ادعیه و زیارات»، «کتابک مدرسه انتظار» و… بوده است.

در این میان «حضرت یار، خاطرات خودگفته حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای» با شمارگان ۵۵ هزار نسخه از سوی انتشارات یازهرا(س) منتشر شده است.

این اثر چهاردهمین جلد از مجموعه «یاران ناب» است که در کنار خاطرات به ارائه تصاویری از مقام معظم رهبری نیز می پردازد.

این کتاب، خاطرات استخراج شده از بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در مقاطع و مناسبت های مختلف، از سال ۱۳۶۸ تا سال ۱۳۸۸ است که بدون هیچ دخل و تصرف ذکر شده اند.

۸۴ صفحه از این کتاب شامل تصاویری رنگی از مقاطع مختلف زندگی سیاسی، نظامی و فرهنگی معظم له است که به زیبایی کتاب افزوده است.

برخی از عناوین خاطرات عبارتند از: ما هشت خواهر و برادر هستیم، شهادت نواب و یارانش، پای منبر مرحوم آقای نائینی، شش ماه زندان به خاطر پنج پوکه، کار ارزشمند شهید بهشتی و باهنر، اولین باری که لباس نظامی پوشیدم، ما خواهان قطع رابطه نیستیم، اما… ، گفتم سی سال طول می کشد، خواب از سرم رفت و …

اما در مراداد ماه سال جاری پرتکرارترین کتاب های چاپ شده نیز عبارتند از «قوه سرد آقای نویسنده»، «چگونه یک نماز خوب بخوانیم»، «نگاهی به رابطه عبد و مولا»، «جاسوس»، «مردی به نام اوه» و…

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید