جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34101 |
|
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جهاد تبیین درسیره معصومین(ع) حضورسفیران حرم حضرت معصومه(س)بهمراه پرچم متبرک درنماز سیاسی، عبادی روز جمعه آمل بمناسبت شهادت فاطمه معصومه(س) امام جمعه آمل: وجود سیره حضرت معصومه سلام الله علیها نماد کاملی از جهاد تبیین ولایت پذیری و ولایتمداری محض بوده است. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:حجت الاسلام یعقوبیان در نماز سیاسی، عبادی روز […]

جهاد تبیین درسیره معصومین(ع)

حضورسفیران حرم حضرت معصومه(س)بهمراه پرچم متبرک درنماز سیاسی، عبادی روز جمعه آمل بمناسبت شهادت فاطمه معصومه(س)

امام جمعه آمل: وجود سیره حضرت معصومه سلام الله علیها نماد کاملی از جهاد تبیین ولایت پذیری و ولایتمداری محض بوده است.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:حجت الاسلام یعقوبیان در نماز سیاسی، عبادی روز جمعه سیزدهم آبان مصادف با شهادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س) از همه حاضران دربرپایی حماسه ۱۳ آبان تشکرکرد و افزود: انزجار ملت ایران این حضور یکپارچه نشانه ای از اضمحلال و سقوط نظام امپریالیستی است.

جهاد تبیین درسیره معصومین(ع)
جهاد تبیین درسیره معصومین(ع)
seyyedeamol.ir

روز سیزده آبان مصداق استکبار ستیزی است

امام جمعه آمل با اشاره به بیان رهبری اظهار داشت: آمریکا ذره ذره آب می شود.

وی همچنین ادامه داد: خداوند درجات شهید بهشتی را متعالی کند که گفت: آمریکا از دست ما عصبانی باشد و از این عصبانیت روزی خواهد مرد.

یعقوبیان ضمن عرض تعزیت و تسلیت ایام شهادت و سوگواری کریمه اهل بیت حضور سفیران حرم حضرت معصومه(س) به همراه پرچم متبرک در نماز سیاسی، عبادی جمعه را زینت بخش این جمع حماسه ساز دانست وبیان کرد: امروزتوفیق داشتیم پرچم متبرک حرم آن بانوی بزرگ حضرت معصومه(س) را زیارت کنیم.

جایگاه حضرت معصومه(س)

امام جمعه آمل بمناسبت ایام شهادت حضرت معصومه(س) مطالبی را در خصوص مقام شامخ آن بانو بیان داشت و گفت: وقتی عده ای از مردم مدینه سوالاتی از دین و معرفت داشتند خود خانم فاطمه معصومه(س) به سوالات پاسخ دادند و وجود مبارک باب الحوائج، موسی بن جعفر(ع) که جوابهای متقن را شنید فرمودند: “فداها ابوها” یعنی پدر به فدایش و این نشاندهنده اصلی است که به زبان امروز به آن جهاد تبیین می گوییم.

جهاد تبیین درسیره معصومین(ع)

به گفته یعقوبیان: جهاد تبیین یعنی مردم را با معارف الهی آشنا کردن و آن آنچنان ارزشی داشت که حضرت موسی بن جعفر(ع) می فرماید: پدرش به فدایش.

وی با تاکید بر جایگاه یک انسان واقعی افزود: انسان واقعی حقایق را تبیین می کند و همه عزیزانی که با رفتارشان معارف قرآن را در جامعه منعکس می کنند هرلحظه با عملشان مشغول نشر معارف هستند و وجودشان به جامعه نورانیت و برکت می دهد.

امام جمعه آمل در ادامه تصریح کرد: آنقدرحضرت معصومه(س) عزیز است زیارت این بانوی بزرگ نشانه بهشتی شدن دارد و سیره عملی حضرت فاطمه معصومه(س) الگوی مناسبی برای اهل تبعیت هست که گوش به فرمان ولی عصر خود از مدینه با هدف زیارت برادر به مرو راهی شد و این همان ولایتمداری و ولایت پذیری است.

حجت الاسلام یعقوبیان تاکید کرد: وجود سیره حضرت معصومه سلام الله علیها نماد کاملی از جهاد تبیین ولایت پذیری و ولایتمداری محض بوده است.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید