چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34970 |
|
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جشن های میلاد تا میلاد یکی از اهداف کانون های آستان مقدس رضوی زنده نگهداشتن فرهنگ ارزشی و اعتقادی است که در ضمیر ناخودآگاه همه انسانهای خداجو نهفته هست و در زمان تنگناهای زندگی به ریسمان مددکاری الهی چنگ می زنند. گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیریت کانون آستان قدس رضوی در شهرستان آمل با […]

جشن های میلاد تا میلاد

یکی از اهداف کانون های آستان مقدس رضوی زنده نگهداشتن فرهنگ ارزشی و اعتقادی است که در ضمیر ناخودآگاه همه انسانهای خداجو نهفته هست و در زمان تنگناهای زندگی به ریسمان مددکاری الهی چنگ می زنند.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیریت کانون آستان قدس رضوی در شهرستان آمل با تبریک ایام دهه کرامت از تشکیل ستاد دهه کرامت در شهرستان خبرداد و گفت: بعدازراه اندازی این ستاد در شهرستان متعاقبا ستاد دهه کرامت بخشداریهای آمل نیز برگزارشد.

به گفته سردار کوهستانی اعضاء این ستاد عبارتنداز: نهادامام جمعه ۵شهرشهرستان آمل، شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و دفتر آستان قدس که هماهنگی برنامه های ستاد دهه کرامت را مدیریت می کنند.

وی با تاکید براینکه بخش اجرایی کردن برنامه های ستاد درداخل کانون شکل گرفت ادامه داد: ۷ کمیته این برنامه ها را نظارت و مدیریت می کنند.

جشن های میلاد تا میلاد

مدیریت کانون آستان قدس رضوی تصریح کرد: ۵ برنامه شاخص ازجمله جشن میلاد حضرت معصومه(س) که آغازگر برنامه ها بود و اجرای جشن های میلاد امام رضا(ع) در مساجد و ۱۰ مسجد شاخص شهرستان با ۱۰ جشن بزرگ درکنار بقیه مساجد پیش بینی شد و راه اندازی موکب های پذیرایی و مشاوره ای و خدماتی نیز از برنامه های شاخص هست.

برنامه های شاخص دهه کرامت درآمل

وی برنامه ورزشی روز جمعه ۵ خرداد ماه را از برنامه های شاخص خانوادگی اعلام وابراز کرد: مسیر این پیاده روی خانوادگی از بلوار حضرت معصومه(س) هراز تا میدان قائم سپس میدان ۱۷ شهریورتا مصلی شهر بهمراه جوایز نفیس کمک هزینه سفر به مشهدمقدس انجام می شود.

اهداء ۳۰ کمک جهیزیه

کوهستانی به اهداء ۳۰ کمک جهیزیه به نو عروسان در شب میلاد ثامن الحجج اشاره و عنوان کرد: تحویل ۲ واحد مسکن تعمیراتی به مددجویان و تجلیل از آتش نشانان شهرستان آمل ازدیگربرنامه های شاخص است.

مدیریت کانون آستان قدس رضوی همچنین بیان کرد: درتمام برنامه های ما حضور خادمین امام رضا(ع)جهت متبرک نمودن برنامه ها با عطرخوش پرچم متبرک آستان آن امام همام صورت می گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: دیدار از زندانیان و ملاقات از بیماران هم دردستور کاری این ستاد هست.

جشن های میلاد تا میلاد
جشن های میلاد تا میلاد
seyyedeamol.ir

خانم قبادی مسئول کانون بانوان ستاد دهه کرامت نیز اضافه کرد: امسال موفق شدیم برنامه ها را بصورت ستادی اجرا کنیم که تشکل های دخترانه یکی از کارهایی بود که زیر نظرسازمان تبلیغات بخوبی برگزارشد.

قبادی با اشاره به رونمایی از ۲ سرود دختران باران و سرود عشق مقدس اذعان داشت: سرود دختران باران برای اولین بار در جشن میلاد حضرت معصومه رونمایی و به اجرا درآمدو سرود عشق مقدس هم در پاسخ به توهین به امام رضا درجشنواره کن اجراء شد که هر ۲ سرود با کمک دفتر آستان قدس توسط هنرمند آملی آقای محمدزاده سروده شد.

شکوه مادری

مسئول کانون بانوان ستاد دهه کرامت تاکید کرد: یکی از شاخص ترین برنامه های ما در روز ۷ خرداد ماه با عنوان شکوه مادری است که از مادران دارای ۳ فرزند که زیر ۴۵ سال هستند و برنامه ۱۰ خرداد افتتاح قرارگاه جمعیت جوان همچنین جشن پایانی دهه کرامت درپارک طلایی آمل با برنامه های بسیار شاد متنوع انجام می شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید