شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36467 |
|
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جشن فجر ۱۴۰۲جشنی متفاوت ذات الله زارعی:درطلیعه چهل وپنجمین سال پیروزی نورانقلاب هستیم انقلابی که مردم ایران برسرنوشت خود حاکم شدند. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندارویژه شهرستان آمل بابیان اینکه انقلابهای زیادی درایران رخ داد مانند نهضت تنباکو، نهضت ملی شدن نفت،انقلاب جمهوری اسلامی افزود: اما اگر همه آنها را ریشه یابی کنیم […]

جشن فجر ۱۴۰۲جشنی متفاوت

ذات الله زارعی:درطلیعه چهل وپنجمین سال پیروزی نورانقلاب هستیم انقلابی که مردم ایران برسرنوشت خود حاکم شدند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندارویژه شهرستان آمل بابیان اینکه انقلابهای زیادی درایران رخ داد مانند نهضت تنباکو، نهضت ملی شدن نفت،انقلاب جمهوری اسلامی افزود: اما اگر همه آنها را ریشه یابی کنیم به قیام عاشورا برمی گردد که احیای دین و آزادگی زیربار ظلم نرفتن هست مردم در این اتفاق بزرگ خود برای سرنوشتشان تصمیم گرفتند و با اتکا به خداوند و اطاعت از فرمایشات امام راحل دست به کار بزرگی زدند.

زارعی با اشاره به اینکه نظام سلطه و شاهنشاهی در ایران دین گریزی را دردستور کار داشت وارزش‌های دینی و اعتقادی را به سخره می‌گرفت، ابرازداشت: مردم ایران با همت مثال زدنی که از خودشان مایع گذاشتند وبا رهبری امام راحل و اهداء ۱۰ ها شهید طعم شیرین آزادی را چشیدند و هرچه ازعمر نهال انقلاب می گذرد تنومندتر می شود.

جشن فجر ۱۴۰۲جشنی متفاوت

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: امسال دهه فجری متفاوت را برنامه ریزی کردیم تا با مردمی‌سازی جشن پیروزی انقلاب پرشورتراز سالهای قبل بصورت خودجوش و مردمی برگزارشود.

به گفته ذات الله زارعی؛ درایام انقلاب با حضورمردم همیشه درصحنه انقلابی شهرستان آمل ۱۷ نفر به شهادت رسیدند همچنین آمل دارای یک هزار و ۱۹شهید جنگ تحمیلی و ۴۱ شهید حماسه اسلامی ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ است.

اعتبارات عملکرد دولت سیزدهم درآمل

وی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال مجموع یک هزار و ۶۰۴ پروژه صنعتی، تولیدی، عمرانی و فرهنگی کلنگ زنی خواهدشد یا به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان چهار پروژه صنعتی به ارزش ۶۴۴ میلیارد تومان داریم همچنین تعداد ۲۲۲ پروژه عمرانی به ارزش ۴ هزار و ۵۰۸ میلیارد تومان و یک هزار و ۳۱۸ پروژه کشاورزی به ارزش ۴۲۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده یا به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه های ورزشی

معاون استاندار مازندران تاکیدکرد: به دلیل اینکه شهرستان آمل قطب ورزش استان و کشورشناخته شد علاوه براینکه در ایام دهه مبترک فجر ۳پروژه ورزشی با ارزش ۳۰میلیاردتومان به بهره برداری می رسد، ۲۰میلیارد اعتبار دیگر نیز به همت دوستان و مسئولین ورزش شهرستان نیز جذب شد که در همین راستا سعی بر احداث یک زورخانه دیگر برای شهرستان هستیم.

اعتبار بلاعوض حوزه کشاورزی

زارعی ازاعتباربلاعوض بخش کشاورزی خبرداد واذعان داشت: مبلغ ۸۲میلیاردتومان اعتبار بلاعوض در دولت سیزدهم برای شن‌ریزی بین مزارع شالیزاری است که به این شهرستان اختصاص داده شد.

فرماندارآمل خاطرنشان شد: درمدیریت بحران بیش از ۱۰۰میلیارد تومان در دولت کار و فعالیت سیزدهم هزینه شد و همچنین درتنظیم بازار با تزریق ۵۰۰تن انواع گوشت سفید و قرمز به تعادل رسیدن آن کمک کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید