سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12497 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر گفت: معاون فرهنگی وزارت علوم به دلیل حمایت اتحادیه جامعه اسلامی از یک نامزد ریاست جمهوری و بدون توجه به اساسنامه اتحادیه به ما توهین و ما را پیاده نظام احزاب در دانشگاه‌ها معرفی کرد.   به گزارش خبرگزاری سیده آمل ،حسین حسنلی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه […]

خبرگزاری فارس: توهین معاون فرهنگی وزیرعلوم به اتحادیه دانشجویی منتقد دولت/ دعوت مدیریت شده دانشجویان در انتخابات نشریات دانشجویی

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر گفت: معاون فرهنگی وزارت علوم به دلیل حمایت اتحادیه جامعه اسلامی از یک نامزد ریاست جمهوری و بدون توجه به اساسنامه اتحادیه به ما توهین و ما را پیاده نظام احزاب در دانشگاه‌ها معرفی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری سیده آمل ،حسین حسنلی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر ، با اشاره برگزاری نشست نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی کشور، گفت: متاسفانه در این همایش که از ۱۳ اردیبهشت شروع شده شاهد توهین و افطرا نسبت به جنبش‌های دانشجویی بوده ایم.

وی افزود: آنطور که ما شاهد بودیم، افراد مدعو و نمایندگان نشریات دانشجویی طوری مدیریت شده است، که به طور نا عادلانه‌ای و به صورت مدیریت شده اکثریت آنها از تشکلهای حامی دولت و جریان اصلاح طلب هستند.

این فعال دانشجویی با اشاره به حمایت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از رئیسی، تاکید کرد: به همین دلیل معاون فرهنگی وزارت علوم در این مراسم به اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان توهین و اعضای آن را پیاده نظام احزاب در دانشگاه‌ها معرفی کرد.

وی گفت: در اساسنامه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان این حق به اتحادیه داده شده که با رای گیری آزاد در بین دفاتر فعال و با نظر  اکثریت، از یک کاندیدا حمایت کنند و این هم در انتخابات های گذشته به انجام رسیده است. از معاون فرهنگی وزیر علوم انتظار می‌رفت که از اساسنامه بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور مطلع باشد.

حسنلی تصریح کرد: آیا دلیل ناراحتی و توهین هاشمی این بوده که چرا این دفاتر از آن یک نامزد ریاست جمهوری حمایت کرده اند؟ آیا اگر این اتحادیه دانشجویی از دولت مستقر و دولتی که وی معاون وزیرش هست، حمایت کرده بود، باز هم به آنها توهین می‌شد؟

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید