جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 29415 |
|
تاریخ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تعامل هرچه بیشتر بهزیستی و دادستانی آمل رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل به همراه مسئولین واحدهای توانبخشی ، اجتماعی و پیشگیری ، به مناسبت انتصاب محمدی به عنوان دادستان جدید شهرستان آمل ، با وی دیدار کردند. به گزارش واحد خبری سیده آمل:کبری اسفندیاریان ریاست بهزیستی شهرستان آمل،با تبریک انتصاب مهدی محمدی به عنوان دادستان […]

تعامل هرچه بیشتر بهزیستی و دادستانی آمل

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل به همراه مسئولین واحدهای توانبخشی ، اجتماعی و پیشگیری ، به مناسبت انتصاب محمدی به عنوان دادستان جدید شهرستان آمل ، با وی دیدار کردند.
به گزارش واحد خبری سیده آمل:کبری اسفندیاریان ریاست بهزیستی شهرستان آمل،با تبریک انتصاب مهدی محمدی به عنوان دادستان شهرستان آمل ، از تعامل مثبت و سازنده این ارگان با بهزیستی در رابطه با جامعه هدف و نیز پیگیری موارد ارجاع شده از طرف بهزیستی تشکر و قدردانی نمود و افزود : قوه قضائیه یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که دستاوردهای ارزشمندی در برقراری امنیت و عدالت اجتماعی ، پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه مردم داشته است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده درحوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری و درمان اعتیاد و مشاوره خانواده ارائه کرد و بر لزوم تعامل و همراهی بیشتر این دو نهاد تاکید نمود.
محمدی دادستان شهرستان آمل ضمن ابراز خرسندی با بیان اینکه خدمت به جامعه از افتخارات دستگاه قضا می باشد تصریح کرد: ما نه تنها خواستار حفظ تعامل موجود بین دو دستگاه هستیم، بلکه تمام تلاش خود را برای هر چه بیشتر و بهتر شدن این همکاری در راستای بهتر زیستن جامعه انجام می دهیم.

تعامل هرچه بیشتر بهزیستی و دادستانی آمل
تعامل هرچه بیشتر بهزیستی و دادستانی آمل
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید