شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36476 |
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تشبندان دارای هویت شد روح الله علیزاده: شهرستان محمودآباد ۹۰ درصد از افتتاح پروژه های استان را بخود تخصیص داد. به مناسبت دهه مبارک فجر، باحضور امام جمعه شهرمحمودآباد، فرماندارشهرستان محمودآباد، فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان و فرمانده نیروی نیروی انتظامی محمودآباد باهمراهی بخشدار بخش مرکزی، اهالی روستا و دهیاران و شوراهای اسلامی دفترشورای اسلامی […]

تشبندان دارای هویت شد

روح الله علیزاده: شهرستان محمودآباد ۹۰ درصد از افتتاح پروژه های استان را بخود تخصیص داد.

به مناسبت دهه مبارک فجر، باحضور امام جمعه شهرمحمودآباد، فرماندارشهرستان محمودآباد، فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان و فرمانده نیروی نیروی انتظامی محمودآباد باهمراهی بخشدار بخش مرکزی، اهالی روستا و دهیاران و شوراهای اسلامی دفترشورای اسلامی روستای تشبندان افتتاح شد.

تشبندان، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد استان مازندران که ازشمال به روستای حربده وازجنوب به شهرک صنعتی محمودآباد وازغرب به روستای ترسیاب وازشرق به روستای چهارمحل متصل است.

درمراسم افتتاح دفترشورای اسلامی روستای تشبندان، فرماندارشهرستان محمودآباد درمصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری سیده آمل با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر این ایام را فرصتی مناسب برای جهادتبیین و بیان دستاوردها و اهداف انقلاب دانست و از افتتاح ۷۰ پروژه عمرانی درسطح شهرستان محمودآباد خبرداد وگفت: مجموع پروژه‌های قابل افتتاح درایام الله دهه فجر تعداد۶۱ پروژه با اعتبار ۴۴۲ میلیارد و۳۲۳ میلیون تومان است که به بهره برداری خواهد رسید و ۹ پروژه نیز به مبلغ ۱۶۰۵ میلیارد و۵۶۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی خواهد شد

تشبندان دارای هویت شد
تشبندان دارای هویت شد

گزارش فرماندار محمودآباد از نتیجه عملکرد یکساله خود

روح الله علیزاده با بیان اینکه سهم بخش عمرانی و زیربنایی ۴۴ پروژه با اعتبار۳۸۰ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان است خاطرنشان شد: ازاین پروژه‌ها سهم بخش کشاورزی ۶ پروژه با اعتبار۲۴ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان، بخش ورزشی ۶ پروژه با اعتبار۱۶ میلیارد و۲۳۰ میلیون تومان، و بخش فرهنگی نیز۵ پروژه و اعتبار۱ میلیارد و۱۳۰ میلیون تومان است.

علیزاده مجموع اعتبارات کل پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجراستان مازندران را حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان عنوان و ابراز داشت: درمدت سفر یک روزه استاندار مازندران بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در بخش‌های مختلف در این شهرستان به بهره برداری رسید وعملیات اجرایی آن آغاز شد که در تاریخ این شهرستان بی نظیر است.

محمودآباد ۹۰ درصد از افتتاح پروژه های استان را بخود تخصیص داد

به گفته این فرماندارپرتلاش همچنین اعتبارات مربوط به پروژه‌های قابل کلنگ زنی دراستان مازندران را یک هزار و۷۰۰ میلیارد تومان است که حدود ۹۰ درصد این پروژه‌ها به شهرستان محمودآباد تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه سهم بخش عمرانی و زیربنایی ۴۴ پروژه با اعتبار ۳۸۰ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان است افزود: از این پروژه‌ها سهم بخش کشاورزی ۶ پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان، بخش ورزشی۶ پروژه با اعتبار۱۶ میلیارد و۲۳۰ میلیون تومان، و بخش فرهنگی نیز ۵ پروژه و اعتبار۱میلیارد و۱۳۰ میلیون تومان است.

تحول روستاها بعد از انقلاب

روح الله علیزاده با مقایسه ای از دوران قبل از انقلاب و اکنون متذکرشد:به برکت این انقلاب روستاهای مازندران از رامسر تا گلوگاه به تعداد ۳۶۰۰روستا تا مناطق ۴۷۸ کیلومتری کوهستانی از نعمت آب، برق و گاز بهره مندشدند که یکی از آنها روستای تشبندان است.

تشبندان دارای هویت شد

فرماندارمحمودآبادتصریح کرد: روستای تشبندان درسالهای ۸۰ به نوعی یک روستای توسعه نیافته بود اما امروز خدا را شاکریم با همت شورای اسلامی و دهیاران و مشارکت مردمی تشبندان تعریفی از آبادی را با کسب کد دهیاری بدست آورد که اتفاقات خوبی را مانند اجرای طرح هادی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان که ۲ میلیارد تومان ازاعتباربنیاد مسکن جذب شد و مابقی بصورت مشارکت مردمی به انجام رسید.

تشبندان دارای هویت شد
تشبندان دارای هویت شد

گزارش عملکرد مسئول شورای اسلامی تشبندان طی یکسال اخیر

درادامه سیدعلی حسینی مسئول شورای اسلامی و پایگاه بسیج روستای تشبندان نیز ازمشارکت بی شائبه و مثال زدنی اهالی روستا و اعضاء شورا و دهیاری قدردانی وطبق گزارشی اظهارداشت: اجرای طرح هادی و تعریض خیابان با مبلغ ۱۰میلیارد ریال، اجرای جدول کانیرو زیرسازی آسفالت با متراژ ۲۰هزارمترمربعبا هزینه ۱۱۰ میلیاردریال، اجرای طرح کانال آب ۵ میلیارد ریال، طرح جابجایی تیربرق فشارقوی و متوسط باهزینه ۱۵ میلیاردریال، خرید زمین به متراژ ۲۳۰مترمربع به مبلغ ۱۰میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال، ساخت ساختمان دهیاری با مبلغ ۲۰میلیارد ریال، هزینه های جاری و خدماتی نیز با مبلغ ۵ میلیارد ریال هزینه به انجام و در سومین روز از ایام دهه مبارک ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید.

مسئول شورای اسلامی با اظهار امیدواری اذعان داشت: انشاالله با همین همکاری و مشارکت فاز دوم طرح هادی روستا آغاز خواهدشد و تمامی کوچه های روستا جدول بندی می شود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید