جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33406 |
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تردد زوار ازمحور چالوس ممنوع است رضا علیخانی گفت: ۶ تیم گشت فعال در محورهای مواصلاتی استان برای هدایت سفر، کاهش ترافیک و جلوگیری از وقوع گره های ترافیکی مستقر می شوند. ‎ گزارش واحد خبری سیده آمل:رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه شورای ترافیک استان ضمن گرامی داشت یاد و […]

تردد زوار ازمحور چالوس ممنوع است

رضا علیخانی گفت: ۶ تیم گشت فعال در محورهای مواصلاتی استان برای هدایت سفر، کاهش ترافیک و جلوگیری از وقوع گره های ترافیکی مستقر می شوند. ‎

گزارش واحد خبری سیده آمل:رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه شورای ترافیک استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود ۳۵۰۰ نفر مسافر از استان مازندران به حرم مطهر امام خمینی بعنوان زائر سفر نمایند تا در مراسم ارتحال حضرت امام شرکت کنند و همچنین پیش بینی می شود حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیون مسافر به استان مازندران سفر کنند.
وی افزود: برای اینکه تداخلی میان این دو سفر ایجاد نشود و برای پیشگیری از وقوع گره های ترافیکی و در راستای سهولت سفر، آرامش و آسایش زائرین و مسافرینی که بسمت مازندران سفر می کنند و مدیریت ترافیک و زمان سفر برای این که زائرین در زمان مقرر در حرم مطهر حضور داشته باشند، تمهیدات مدیریتی اتخاذ شده است.

تردد زوار ازمحور چالوس ممنوع است
معاون استاندار، یادآور شد: تردد زوار بسمت تهران از محور چالوس ممنوع است و مسافرینی که از رامسر، تنکابن و عباس آباد قصد دارند به تهران عزیمت کنند، پیشنهاد می شود مسیر گیلان – تهران را انتخاب کنند.
علیخانی، اظهار کرد: زائرین از محور هراز و سوادکوه می توانند تردد داشته باشند و در بازه زمانی ۱۴و۱۵ خرداد در محور هراز و سوادکوه تردد بصورت دو طرفه و در محور چالوس بصورت یک طرفه بسمت مازندران بلامانع می باشد.

بازگشت زوار از حرم

وی افزود: هنگام بازگشت مسافرین از حرم مطهر حضرت امام، تمهیداتی برای یک طرفه کردن محور هراز و سوادکوه در دستور کار قرار دارد که در زمان مقتضی اطلاع رسانی می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: ۶ تیم گشت فعال در محورهای مواصلاتی استان برای هدایت سفر و کنترل حرکات و مدیریت مسیر جهت کاهش ترافیک و جلوگیری از وقوع گره های ترافیکی مستقر می شوند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید