سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 13343 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سیده آمل در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محور هراز پرحجم و روان و به صورت مقطعی نیمه سنگین و روان است. وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین و روان در محور کرج ـ چالوس، […]

Image result for ‫ترافیک نیمه‌سنگین و روان در محور کرج‬‎

علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سیده آمل در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محور هراز پرحجم و روان و به صورت مقطعی نیمه سنگین و روان است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین و روان در محور کرج ـ چالوس، اضافه کرد: همچنین وضعیت ترافیک در محور سوادکوه به صورت پرحجم و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: آمد و شد خودروها در محور سمنان ـ مازندران نیز به صورت عادی و روان است.

این مسؤول با اعلام اینکه محورهای هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود، افزود: محور هراز از ساعت ۱۶ و محور کندوان از ساعت ۱۷ یک طرفه اعلام می شود و این محدودیت تا ساعت ۲۳ امشب ادامه دارد.

قدمی با بیان اینکه با توجه به مسافرانی که وارد مازندران شدند توصیه ما این بوده که سفر خود را به بعدازظهر و شب موکول نکنند، تصریح کرد: در صورتی که فرصتی دارند سفر خود را به فردا موکول کنند تا درگیر ترافیک طولانی نشوند.

وی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه هنگام رانندگی، خاطرنشان کرد: دلیل بیشتر تصادفات عدم رعایت سرعت مجاز و ارتکاب تخلفات حادثه ساز بوده که توصیه ما به رانندگان این است همواره با توجه به توصیه های رانندگی سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه‌روزی آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.


    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید