پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35497 |
|
تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تخصیص بودجه هفته دولت درآمل ذات الله زارعی: اعتبارپروژه های افتتاحیه ما درهفته دولت بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هست که هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان به طرح های عمرانی اختصاص یافته است. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت فرماندار شهرستان آمل، یاد و خاطره شهیدان […]

تخصیص بودجه هفته دولت درآمل

ذات الله زارعی: اعتبارپروژه های افتتاحیه ما درهفته دولت بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هست که هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان به طرح های عمرانی اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: در اولین روز از گرامیداشت هفته دولت فرماندار شهرستان آمل، یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: این ۲ شهید والا مقام دولت اسوه ساده زیستی و خدمت صادقانه برای همه اقشار جامعه کشوربودند.

وی همچنین بیان داشت: در اولین روز از این هفته بعداز دیدار با امام جمعه آمل برای عطرافشانی گلزار شهدا آمده ایم که عهدو پیمان مجدد ببندیم تا در مسیر خدمتگزاری ذره ای از اهداف و آرمانهای این شهیدان عزیز فاصله نگیریم.

تخصیص بودجه هفته دولت درآمل

فرماندار آمل از اجرای ۲۰۴ پروژه افتتاحیه و ۵ پروژه کلنگ زنی خبر داد و گفت: اعتبار پروژه های افتتاحیه ما در هفته دولت بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هست که ۱۰۰۰و ۵۰۰ میلیارد تومان به طرح های عمرانی اختصاص یافته و بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های اقتصاصی است که از سوی سرمایه گذاران عزیز شهرستان صورت گرفت که در بخش خصوصی مشارکت داشتند.

آمل درمسیر طرقی است

ذات الله زارعی تصریح کرد: شهرستان آمل باتوجه به سوابق و پیشینه بسیارخوبی که در حوزه های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری دارد با این ظرفیت و روندکاری برای عمران و آبادانی شهرستان شاهد پیمودن پله های طرقی آن هستیم.

افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی در اولین روز از هفته دولت

سپس بعداز عطرافشانی گلزار شهدا همراه با مسئولین دستگاههای اجرایی و نماینده منتخب شهرستان و امام جمعه آمل برای افتتاح باشگاه ورزشی مدرسه دخترانه شیوا و کلاسهای آموزش و پرورش شهرستان و رونمایی از بخش دارویی کارگاه داروسازی پارس و کلنگ زنی پروژه مسکن ملی و افتتاح بوم گردی و خانه مهر بهزیستی و پروژه های عمرانی دیگر  رفتند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید