پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31205 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تحریم واژه ای دروغ از سوی دولتمردان آنچه که عزت الله اکبری تالار پشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن ونماینده تهران درمجلس شورای اسلامی درآیین افتتاح ستاد تبلیغاتی استانی حامیان دکتر رئیسی درآمل مطرح کرد. حافظ حیدرزاده، عضوهیات مدیره صنعت، معدن، تجارت جوانان ایران و مسئول ستاد انتخاباتی حامیان دکتر رئیسی از سوی صمت مازندران […]

تحریم واژه ای دروغ از سوی دولتمردان

آنچه که عزت الله اکبری تالار پشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن ونماینده تهران درمجلس شورای اسلامی درآیین افتتاح ستاد تبلیغاتی استانی حامیان دکتر رئیسی درآمل مطرح کرد.

حافظ حیدرزاده، عضوهیات مدیره صنعت، معدن، تجارت جوانان ایران و مسئول ستاد انتخاباتی حامیان دکتر رئیسی از سوی صمت مازندران وشهرستان آمل در گفتگو با سیده آمل از افتتاح این ستاد انتخاباتی درآمل خبرداد و افزود: با توجه به شرایط فعلی به فرمایشات حضرت امام مبنی بر حضور حداکثری جوانان برآن شدیم تا هرکارخانه یک ستاد انتخاباتی برای موفقیت حجت الاسلام رئیسی شود.

وی همچنین محوریت این اقدام را گام دوم انقلاب و مشارکت جوانان درعرصه تولیدات داخلی عنوان کرد و گفت: از آنجایی که ۵۷ درصد صنایع تولیدی مازندران درشهرستان آمل اتفاق می افتد و ۴۳ درصد مابقی در بقیه استان، با رای زنی که با دوستان داشتیم برآن شدیم تا ستاد انتخاباتی استانی دکتر رئیسی از سوی صنعت، معدن، تجارت در آمل راه اندازی شود.

حیدرزاده با اظهار امیدواری از اینکه همانطور که شهرستان آمل پرچمدار تولیدات داخلی استان و کشورهست ، اضافه کرد: امیدواریم در بحث شور انتخاباتی این دوره نیز آمل پرچمدار موفقیت دکتر رئیسی شود.

این جوان فعال اقتصادی، اجتماعی آمل به شعار انتخاباتی حامیان حجت الاسلام رئیسی اشاره کرد و اذعان داشت: همان گونه که “هرخانه یک ستاد انتخاباتی” است باید “هرکارخانه، یک ستاد انتخاباتی” شود.

تحریم واژه ای دروغ از سوی دولتمردان

عزت الله اکبری تالار پشتی نیز در این مراسم با انتقاد از دولت دوازدهم بیان داشت: طی این چند سال با رایی که از مردم گرفتند وقت و سرمایه مردم را تلف کردند.

وی درادامه تصریج کرد: در این ۸ سال منابع عظیم کشور معطل شد و همین امر باعث شد کشور محتاج شود.

اکبری همچنین بیان داشت: مگر ترکیه و حتی خیلی از کشورهای دیگر دنیا نفت دارند؟؟

تحریم واژه ای دروغ از سوی دولتمردان

رئیس کمیسیون صنایع و معادن با بیان این مطلب که راه اندازی پروژه ها بخصوص معادن و صنایع اصلا به بودجه دولتی نیاز نداریم تاکید کرد: باید پروژه ها را بسپاریم به مردم تا مردم با سرمایه های خودشان همه فعالیتهای اقتصادی و معادن را راه اندازی کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دولت ما مانع این کارهاست.

تحریم واژه ای دروغ از سوی دولتمردان

اکبری تحریم را دروغی بزرگ و تحریم داخلی دانست و ادامه داد: تحریمی که آقای رئیس جمهور مستقر ودولت فعلی می گوید: تحریم، جز توجیه بی کفایتی خودش و دولت خودش نیست. ما از داخل خودمان خودمان را تحریم کردیم. و رئیس جمهور حرف آن طرف آبیها را می گوید.

تحریم واژه ای دروغ از سوی دولتمردان

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید