جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34516 |
|
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تبیین برنامه شاخص دهه فجر به مناسبت چهل و چهارمین سال فجرانقلاب اسلامی ایران سرهنگ عابدین داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه آمل درنشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان از برگزاری ۹۰۰ برنامه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی با شعار <<ایران استوار همراه با ۴۴ سال ایثار و فداکاری>> در این ایام الله خبرداد. به گزارش […]

تبیین برنامه شاخص دهه فجر

به مناسبت چهل و چهارمین سال فجرانقلاب اسلامی ایران سرهنگ عابدین داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه آمل درنشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان از برگزاری ۹۰۰ برنامه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی با شعار <<ایران استوار همراه با ۴۴ سال ایثار و فداکاری>> در این ایام الله خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده سپاه ناحیه آمل، در نشست خبری از برگزاری ۹۰۰ برنامه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی توسط بسیج سازندگی، بسیج اقشار و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت درمحلات شهرستان خبرداد و افزود: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ دراولین روز ازگرامیداشت دهه فجر همزمان با رژه خودرویی و موتوری از سپاه ناحیه آمل به شهرهای مجاور، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان نواخته خواهدشد.

تبیین برنامه شاخص دهه فجر

وی با اشاره به اعزام ۱۸۰ دانش آموز خواهر و برادر به مناطق جنوبی کشور در قالب اردوی راهیان نور، ابرازداشت: دراین اردو دانش آموزان با ارزشهای ۸ سال دفاع مقدس درمناطق جنگی، همچنین دست آوردهای انقلاب در جنوب کشور، آشناخواهندشد.

اجرای طرح واکسیناسیون طیور

داغمه چی با بیان اینکه بسیج جامعه کشاورزی با اکیپ های ۴ نفره در طرح <<همگام با کشاورز>> با واکسیناسیون طیوربه مبارزه ویروس میکاسل به روستاها می روند، ادامه داد: این طرح درمناطق کم برخوردار روستایی شاه کلا، آیش کلا و اسپیاری این طرح اجرایی می شود.

انجام طرح شهید رهنما توسط بسیج جامعه پزشکی

وی به اعزام اکیپ مشاوره خانواده و ویزیت رایگان به مناطق محروم اشاره و اعلام کرد: درایام دهه فجر این مشاوران همراه با ۱۰گروه از جامعه پزشکی در قالب <<طرح شهید رهنما>> جهت ویزیت رایگان و مشاوره خانواده و بانوان به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

افتتاح مرکز مشاوره نفس درآمل

فرمانده سپاه ناحیه آمل از افتتاح مرکز مشاوره<<نفس>> نجات فرزندان سقطی بصورت پایلوت استان مازندران در آمل خبرداد و گفت: چنین مرکزی برای اولین بار درشهرمشهد برای نجات جنین های ناخواسته به هردلیلی ازجمله باورهای غلط یا مشکلات اقتصادی راه اندازی شد که هم از ابعاد شرع مقدس اسلام و هم از بعد انسانیت گرفتن جان یک انسان بعنوان سقط جنین بجز موارد بیماریهای خاص به هیچ وجه قابل توجیه وقبول نیست که با لطف خداوند این مرکز در درمانگاه شهیدرجایی سپاه ناحیه آمل بعنوان پایلوت استان مازندران در ایام دهه فجر افتتاح می شود.

اجرای طرح های عمرانی بسیج سازندگی

داغمه چی به تبیین برنامه های بسیج سازندگی پرداخت و اظهارداشت: افتتاح ۲ واحدمسکن محرومین در کمیته امداد یک ساخت مسکن برای بهزیستی که برای هر واحد حدود ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شد.

وی همچنین ادامه داد: ۲ پروژه گلزار شهداء و ارائه تسهیلات وام اشتغال که از ۳۰ میلیون الی ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی که ازطریق پیگیری بسیج سازندگی به کارآفرینان واقعی پرداخت شده و افتتاح این کارگاه نیز در ایام دهه فجر خواهد بود.

همایش تجلیل از پدران شهداء

این فرمانده اذعان داشت: همایش بزرگ تجلیل از پدران و پسران شهدای معزز که مصادف با روز میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) برگزار خواهدشد.

مراسم اعتکاف

عابدین داغمه چی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوبی که از اعتکاف شد، امسال تاکنون ۱۵۰ دانشجو برای حضور در مراسمات اعتکاف مساجد ثبت نام نموده اند و در همین ایام جشن تکلیف دختران در مسجد موسی ابن جعفر آفتاب ۱۲ نیز برگزار می شود.

اجرای برنامه های فرهنگی

وی همچنین ازدیگر برنامه های این دهه از محفل انس با قرآن در ایام سوگواری حضرت زینب سلام الله علیه یادکرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل اجرای جشنواره سرود استانی در آمل را ازاتفاقات جالب خواند و عنوان کرد: با اجرای سرودهای پاتوقی ۲۲ گروه برتر سرود از شهرستانهای مازندران در روز های ۱۹ و ۲۲ بهمن سرود حماسی خود را درآمل به اجرا درمی آورند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید