جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 14527 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات سه هزار و ۶۴۵ غریق از امواج مرگبار خزر در ساحل این استان خبر داد. به گزارش سیده آمل ، مجتبی اکبری با اشاره به تمرکز برنامه ریزی و تلاش مستمر جمعیت هلال احمر مازندران برای کاهش غریق در ساحل این استان، اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح امداد […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات سه هزار و ۶۴۵ غریق از امواج مرگبار خزر در ساحل این استان خبر داد.

به گزارش سیده آمل ، مجتبی اکبری با اشاره به تمرکز برنامه ریزی و تلاش مستمر جمعیت هلال احمر مازندران برای کاهش غریق در ساحل این استان، اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر مازندران در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی این استان در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در سوم خرداد ۹۶ تاکنون موفق شدند سه هزار و ۶۴۵ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۲۰۳ مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند و شش هزار و ۳۰۶ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست های امداد ونجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

اکبری خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر مازندران امسال نیز همانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی و امدادی در اجرای این طرح  حضوری فعال و محوری دارد.

وی گفت: برای اجرای عملیات امداد ونجات ساحلی بیش از هزار ناجی غریق و نجاتگر جمعیت هلال احمر با بهکارگیری ۳۱دستگاه آمبولانس، ۶۸ دستگاه موتورسیکلت، ۱۵ فروند قایق نجات،۲۰ دستگاه جت اسکی، ۱۴ خودروی پشتیبانی و دو دستگاه خودروی نجات آرگو مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران همچنین به تمامی مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد هشدارهای نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر دوری کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید