یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35076 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بهمنی: خبری درراه است کاوه تاکیدکرد: امسال تیم کشتی نونهالان مازندران نتوانست حرفی برای حضور خود داشته باشد و اگر کشتی مازندران که حرف اول را در میادین ملی و بین المللی میزند تیم دوم شود یعنی زنگ خطر کشتی ایران بصدا درخواهد آمد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: بهمنی، مدیر عامل فولادین ذوب […]

بهمنی: خبری درراه است

کاوه تاکیدکرد: امسال تیم کشتی نونهالان مازندران نتوانست حرفی برای حضور خود داشته باشد و اگر کشتی مازندران که حرف اول را در میادین ملی و بین المللی میزند تیم دوم شود یعنی زنگ خطر کشتی ایران بصدا درخواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: بهمنی، مدیر عامل فولادین ذوب آمل در نشست خبرنگاران با بیان اینکه علاقمندی شخصی من در رشته های ورزشی کشتی ورزش اول مملکتمان هست اظهار داشت: با راه اندازی باشگاه فرهنگی، ورزشی اختصاصا تیم داری در رشته های مختلف ورزشی نبود بلکه هدفم خدمت به ورزش کشور و جوانان مستعد ورزشکار این مرز و بوم است.

وی در ادامه تصریح کرد: جوانان ما از ظرفیت های خوبی برای افتخارآفرینی در رشته های مختلف ورزشی دارند که سعی ما این است که با شناسایی این استعدادها آنها را به شکوفایی سوق دهیم.

بهمنی: خبری درراه است

به گفته مدیر عامل فولادین ذوب آمل هرکسی بخواهد کمک حال پیشرفت رشته اول ورزشی کشور یعنی کشتی باشد ما با کمال میل استقبال خواهیم کرد.

این عضو هیات مدیره شرکت فولادین ذوب آمل با تاکید براینکه اگر بستر و شرایط برای رشته های ورزشی دیگر مثل والیبال یا فوتسال فراهم باشد باز هم برای مردم آمل افتخارآفرینی می کنیم افزود: سال قبل هم با حمایت از فوتسال بانوان افتخار داشتیم شاهد ورود آن تیم به لیک برتر فوتسال بانوان کشور باشیم.

آمل میزبان قدر برای میزبانی تیم های ورزشی است

وی به میزبانی تیم های ملی در آمل اشاره کردو گفت: جام بین المللی جهان پهلوان عبدالله موحد با حضور ۳ تیم خارجی اولین میزبانی بودکه درآمل داشتیم و امسال نیز میزبان تیم ملی کشتی جوانان با آماده سازی سر مربی توانمند کشور آقای کاوه بودیم.

نیاز مازندران به زیرساخت های بهتر ورزشی

در ادامه این نشست کاوه سرمربی تیم ملی کشتی جوانان با ابراز اینکه مازندران با توجه به پتانسیل بالای مدال آوران دارای زیرساخت ورزشی مناسب نیست عنوان کرد: باتوسعه و بهبود زیرساختهای ورزشی در مازندران مطمئنا ما شاهد مدال آوران بیشتری از این خطه از کشورخواهیم بود.

نزول کشتی مازندران زنگ خطری برای کشتی کشور

کاوه تاکیدکرد: امسال تیم نونهالان مازندرانی نتوانست حرفی برای حضور خود داشته باشد و اگر کشتی مازندران که حرف اول را در میادین ملی و بین المللی میزند تیم دوم شود یعنی زنگ خطر کشتی ایران بصدا درخواهد آمد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید