پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32987 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

برخوردجدی با توزیع کنندگان مواد محترقه باردیگر با دلهره روی دادن حادثه ای غیرمترقبه ناشی از شیطنت های بچه گانه آتش بازی و انفجارهای مواد محترقه چهارشنبه آخر سال به پایان سال نزدیک می شویم. چهارشنبه ای که می تواند با برگزاری آیین های سنتی زیبا و شاد مانند پخت آش آخرسال با دورهمی های […]

برخوردجدی با توزیع کنندگان مواد محترقه

باردیگر با دلهره روی دادن حادثه ای غیرمترقبه ناشی از شیطنت های بچه گانه آتش بازی و انفجارهای مواد محترقه چهارشنبه آخر سال به پایان سال نزدیک می شویم.

چهارشنبه ای که می تواند با برگزاری آیین های سنتی زیبا و شاد مانند پخت آش آخرسال با دورهمی های فامیلی و همسایه ها فرح بخش بوده و خالی از هرگونه مخاطراتی نقش خاطره بیافریند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل؛ سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: به منظور به حداقل رساندن حوادث و آسیب‌های ناشی از انفجار مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

سردار مرتضی میرزایی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس پیشگیری در بازرسی از یک واحد صنفی تعداد ۱۰ هزارعدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و پرخطر را کشف و ضبط کردند.

وی همچنین بیان داشت: دراین خصوص پرونده تشکیل و متصدی واحد مذکور برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برخوردجدی با توزیع کنندگان مواد محترقه

فرمانده انتظامی استان به برخورد جدی با متخلفان اشاره و تصریح کرد: در پی اخبار واصله از شهروندان مبنی برنگهداری وفروش مواد محترقه توسط شخصی در یک واحد صنفی، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از شناسایی، فرد مورد نظر را دستگیر و از نامبرده، ۴ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه خارجی پر خطر را کشف و ضبط کردند.

مرتضی میرزایی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای کسب تکلیف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

این فرمانده حافظ امنیت شهروندان به خانواده‌ها توصیه کرد: مراقب فرزندان واطرافیان خود باشند تا هیجان زودگذر، باعث یک عمر پشیمانی نشود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید