یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33985 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

آسیب شناسی حوادث اخیر و برنامه ریزی مراسمات هفته وحدت در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر امامزاده عبدالله(ع) جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر امامزاده عبدالله(ع) باحضور مسئولین اداره ارشاد، اداره اوقاف و محیط زیست شهرستان آمل وشهردار ، شورای شهر و بخشدار امامزاده عبدالله(ع) بامحوریت چگونگی برگزاری جشن های میلاد پیامبراکرم و امام جعفر صادق(ع) […]

آسیب شناسی حوادث اخیر و برنامه ریزی مراسمات هفته وحدت در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر امامزاده عبدالله(ع)

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر امامزاده عبدالله(ع) باحضور مسئولین اداره ارشاد، اداره اوقاف و محیط زیست شهرستان آمل وشهردار ، شورای شهر و بخشدار امامزاده عبدالله(ع) بامحوریت چگونگی برگزاری جشن های میلاد پیامبراکرم و امام جعفر صادق(ع) وبرنامه های هفته وحدت صبح امروز در دفتر امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) برگزارشد.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی، امام جمعه شهرامامزاده عبدالله(ع) با تاکیدبر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه های میلاد نبی اکرم و امام صادق سلام الله علیها و هفته وحدت بیان داشت: اطلاع رسانی برنامه ها درسطح وسیع شهر و مدارس و دانشگاهها انجام گیرد.

مهندس حسن نژاد شهردار این شهر نیز ابراز کرد: در کنار برگزاری مسابقات فرهنگی، فضاسازی و آذین بندی شهر و بخش قطعا برای این ایام صورت می گیرد.

بایدکار رابه جوانان سپرد

امیرنیا، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه تصریح کرد: کار را به نوجوانان و جوانان دهه ۸۰ بسپارید تادرمدیریت جشنها وبرنامه هامشارکت داشته باشند.

دادن مجوز موسسه برگزاری برنامه های فرهنگی به متقاضیان

وی همچنین اذعان داشت: میلاد معصومین فرصت مناسبی است تاشادزیستن راهم تقویت کنیم، همانگونه که کارفنی را بدست مهندسین متخصص می دهیم باید مهندسی شادزیستن و برگزاری جشن ها از طریق موسسات فرهنگی اقدام شود و مانیز به نوبه خود وظیفه داریم جهت اخذ مجوز مرتبط، با متقاضیان همکاری لازم را بعمل آوریم.

آسیب شناسی حوادث اخیر

حجت الاسلام بهرامی، ریاست اداره اوقاف و امورخیریه در این جلسه به آسیب شناسی حوادث اخیر و برهم زدن وحدت مسلمین اشاره و عنوان کرد: یکی از عوامل آسیب های اجتماعی درمسائل اخیر قانون گریزی برخی از مسئولین ما هست که از آنها انتظار خدمت می رود و این مردم و جوانان ما را ناراحت کرده است.
وی بانقل مکالمات امروز جامعه از زبان مردم و جوانان ادامه داد: حرف مردم این است که چرا با توجه به اعلام اختلاصها،اجرای قانون ومحاکمه شدن اختلاص گران و برگرداندن بیت المال به خزانه دولت را نمی بینیم، متاسفانه ماهنوز درجامعه به شفاف سازی درست و مدیریت اطلاع رسانی نرسیده ایم.
به گفته بهرامی: این فشارها درکنار بیکاری و تورم اقتصادی ونبودن فضایی برای تشکیل خانواده جوانان را بدون عواقب برانگیخته می کند تا اعتراضات خود را بدین‌گونه بروز دهند و به خود و امنیت جامعه مدنی آسیب برسانند و متاسفانه سبزپوشان ما جور آنها را در برقراری امنیت کشیده اند.
در این جلسه همچنین برایجاد فضای مشاوره ، تریبون پرسش و پاسخ و برگزاری همایش های روشنگری با حضور والدین در مدارس و دانشگاهها تاکید شد.

بایدکار رابه جوانان سپرد
بایدکار رابه جوانان سپرد
Seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید