یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36843 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بایدابزارهای آموزشی را تغییرداد به همت دانشگاه علمی کاربردی فولادین ذوب آمل مراسم تجلیل از معلمان و اساتید مجموعه آموزشی هلدینگ هونام برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: محمدباقرلیمویی، رئیس مرکزدانشگاه علمی کار بردی فولادین ذوب آمل باگرامیداشت یاد وخاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک ایام گرامیداشت مقام شامخ اساتید و معلمان با […]

بایدابزارهای آموزشی را تغییرداد

به همت دانشگاه علمی کاربردی فولادین ذوب آمل مراسم تجلیل از معلمان و اساتید مجموعه آموزشی هلدینگ هونام برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: محمدباقرلیمویی، رئیس مرکزدانشگاه علمی کار بردی فولادین ذوب آمل باگرامیداشت یاد وخاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک ایام گرامیداشت مقام شامخ اساتید و معلمان با بیان اینکه مجموعه آموزشی فذا یک هلدینگ آموزشی با شرایط منحصر به فرد همچنان در حوزه آموزش واشتغال مقتدرانه فعال است، افزود: این مرکزعلمی کاربردی با ۹۰۰ دانشجو و ۲ هنرستان فنی حرفه ای و کار و دانش با حدود ۲۵۰ دانش آموز مشفول به فعالیت های آموزشی علمی و مهارتی است.

لیمویی ازمرکز بین المللی آزمونهای زبان خارجه در این هلدینگ می گوید: مرکز آزمون‌های بین‌المللی فذا تنها مرکز آزمونهای بین المللی زبان شمال کشورهست که با برگزاری آزمونهای TOEFL iBT و همچنین برگزاری آزمون GRE General و IS که بزودی به مجموعه آزمونهای ما اضافه خواهدشد مجموعه کاملی را به علاقمندان ارائه میدهد.

رئیس مرکزدانشگاه علمی کاربردی فولادین ذوب آمل؛ تصریح کرد: مرکزعلمی کاربردی را نمی شناسم که چنین مجموعه ای از آموزشهای علمی و مهارتی که بعد از فارغ التحصیلی با اشتغال همراه بوده و بعداز استخدام و حین استخدام نیز دانشجویان خود را مورد حمایت های مهارتی قرار دهد.

وی در ادامه گفت: به همت حاج آقا اردشیر وفرزندانش مجموعه هلدینگ فولادین ذوب که با “برند هونام” فعالیت خود را توسعه می دهد و در زمینه های مختلف نه تنها دراستان مازندران که در کشور ۳ شرکت در حوزه صنایع غذایی به مجموعه هلدینگ هونام درحال اضافه شدن هست.

معرفی “بنیادنخبگان هونام” دانشگاه فذا

به گفته محمدباقرلیمویی، مجموعه آموزشی هم”بنیادنخبگان هونام” را ازسال گذشته راه اندازی کرد که در شروع کلیه دانش آموزانی که رتبه زیر ۲۰۰۰تجربی، رتبه زیر ۱۰۰۰ریاضی و رتبه زیر ۵۰۰انسانی را داشتند دعوت کردیم و ضمن اینکه ماهانه رقمی هم به این عزیزان پرداخت می شود با تحت پوشش قراردادن آنها برنامه های مفصلی برای نتیجه گرفتن این دانش آموزان درآینده دیده شده است.

حفظ نخبگان در کشور

وی با اشاره به معضل مهاجرت نخبگان و جوانان ازکشور، تاکیدکرد: با اساس این برنامه آموزشی و حمایتی نخبگان شهرآمل دراین شهر و مملکت حفظ و نگهداری خواهند شد.

رئیس مرکزدانشگاه علمی کاربردی فولادین ذوب آمل با اعلام اینکه ما در این برهه از زمان با نسل جدیدی مواجه هستیم که خیلی متفاوت از ما فکر می کنند، ابرازداشت: یک شکافی بین نسلها ایجاد شده و بخصوص شما معلمان و اساتید به عینه این شکاف را در حین تحصیل دانش آموزان سرکلاس می بینید.

دکترلیمویی بایادی ازایام کرونا آن ایام رانامیمون توصیف وعنوان کرد:همه دنیا و مملکت ما با این ویروس منحوس درگیرشدیم ولی با همه بدیهایی که داشت یک چیز برای ما مشخص شد وآن بحث آموزش مجازی و غیرحضوری بود که درحوزه آموزش قرارگرفت.

بایدابزارهای آموزشی را تغییرداد

وی همچنین اظهارداشت: دانش آموز امروزه با طرح این سوال که آیا تدریس کلاس را می توانیدبصورت آنلاین بگذارید تاسرکلاس حاضرنشویم؟نشان میدهدبایدجهت آموزش خود را تغییرپیداکند و ابزاری که معلمان ۱۵سال پیش برای تدریس داشتند نمی توانند امروز از آن ابزارها استفاده کنند.

رئیس مرکزدانشگاه علمی کاربردی فولادین ذوب آمل، خاطرنشان شد: ماباید روش تدریس و ابزارهای آموزشی خود را تغییردهیم تادانش آموزان و دانشجویان مجاب شوند برسرکلاس درس بنشینند و این چالشی است که امروزه معلمان با آن مواجه هستند و باید تدابیرلازم دیده شود تا در این فضا به دانشجویان جهت دهیم و مسیر برای آینده آنها را مشخص کنیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید