سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-07
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35087 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بازدید ازچاپخانه کاسپین سوادکوه نجمه روحی با هدف تشویق و ترغیب فعالیتهای واحدهای تولیدی تحت پوشش فرهنگ و ارشاد منطقه سوادکوه شمالی، از شرکت چاپخانه کاسپین بازدید کرد. به گزارش خبرنگار سیده آمل از سوادکوه شمالی: رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سواد کوه شمالی، طی بازدید از شرکت صنایع بسته بندی کارتن کاسپین” در شهرک […]

بازدید ازچاپخانه کاسپین سوادکوه

نجمه روحی با هدف تشویق و ترغیب فعالیتهای واحدهای تولیدی تحت پوشش فرهنگ و ارشاد منطقه سوادکوه شمالی، از شرکت چاپخانه کاسپین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سیده آمل از سوادکوه شمالی: رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سواد کوه شمالی، طی بازدید از شرکت صنایع بسته بندی کارتن کاسپین” در شهرک صنعتی بشل، برتقویت واحد های تولیدی فرهنگی صنعتی و نقش آن در ایجاد اشتغال، بویژه برای جوانان منطقه سواد کوه شمالی تاکیدکرد و خواستار جذب جوانان به اشتغال در واحدهای تولیدی شد.

بازدید ازچاپخانه کاسپین سوادکوه

در ادامه این بازدید نجمه روحی از تمامی واحدهای تولیدی این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این چاپخانه قرار گرفت.

مهدی زاهدی نصب،مدیر عامل شرکت چاپ افست، کارتن”کاسپین”(سهامی خاص)دراین بازدید رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی سوادکوه شمالی، ضمن معرفی بخش های مختلف این شرکت ازچگونگی روند تولیدات و انواع محصولات تولیدی این چاپخانه توضیح داد و گفت: این واحد تولیدی ثبت شده از نوع سهامی خاص بوده و از سال ۱۳۹۸ از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ و بسته بندی کارتن را دریافت نموده است.

اشتغالزایی در چاپخانه کاسپین

 وی در راستای اشتغالزایی نیز با این مسئول از اداره ارشاد بیان داشت: واحد تولیدی ما با ۳۵ نیروی انسانی شاغل، مشغول به فعالیت می باشد.

معرفی تولیدات چاپخانه کاسپین

به گفته مدیر عامل شرکت چاپ افست، کارتن “کاسپین” چاپ افست در واقع چاپ مناسب برای کارهای تیراژدار از جمله چاپ انواع کاتولوگ،برشور،سربرگ، ست اداری، تراکت، کارت ویزیت، جعبه، کارتن، پاکت، کتاب، دفترچه، تقویم، سررسید، روزشمار،برگه یادداشت،فاکتور فروش، فاکتور رسمی با شماره، پوشه،فولدر و…می باشد.

نجمه روحی نیز در این دیدار و گفت و گو ضمن خداقوت به مدیریت و کارکنان این واحد تولیدی ابراز داشت: تلاش و همت در راستای تولید و اشتغالزایی یک امر پسندیده و تحسین برانگیز است وباتوجه به شعار سال “رشد تولید، مهار تورم” تلاش برای حل معضل تورم، امسال بدرستی از سوی رهبری جزو تکالیف دولت قرار گرفته است و حمایت از تولید و کارآفرین و سرمایه گذاران رکن اصلی توسعه است.

بازدید ازچاپخانه کاسپین سوادکوه

لازم بذکراست: این واحد تولیدی در شهرستان سوادکوه شمالی بخش نارنجستان،دهستان چایباغ، آبادی شهرک صنعتی بشل ،فاز ۱ ،طبقه همکف واقع است.

بازدید ازچاپخانه کاسپین سوادکوه
seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید