شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 14774 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

  سیدجعفررسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل از شرکت چاپ، رنگ و هنر شمال بازدید کرد. به گزارش سیده آمل نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، در این بازدید که “چلابی” رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی و “اخون و حسن زاده” مدیران شعبات ۱ و ۲ سازمان تامین اجتماعی شهرستان […]

 

سیدجعفررسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل از شرکت چاپ، رنگ و هنر شمال بازدید کرد.
به گزارش سیده آمل نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، در این بازدید که “چلابی” رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی و “اخون و حسن زاده” مدیران شعبات ۱ و ۲ سازمان تامین اجتماعی شهرستان آمل و برخی دیگر از مسئولین، فرماندار آمل را همراهی می کردند، فعالیت شرکت چاپ، رنگ و هنر شمال که بزرگترین شرکت چاپ لیبل استان مازندران بوده و در شهرک صنعتی بابکان واقع شده است، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
فرماندار آمل با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی و تولید واشتغال، و استقرار ۴۶ درصد از صنعت استان مازندران در شهرستان آمل، تلاش صنعتگران و تولیدکنندگان این شهرستان را ارج نهاد و گفت: باید زمینه فعالیت و امنیت برای صنعتگران و سرمایه‌گذاران ایجاد شود تا بتوانند در این عرصه خدمت کرده و موجب رشد تولید و تکاپوی اقتصادی و اشتغال شهرستان و استان شوند.
وی بر لزوم تفکر، برنامه‌ریزی و مدیریت در حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران تأکید کرد و افزود: حمایت دستگاه ها از واحدهای تولیدی و صنعتی باید دقیق و بر اساس برنامه‌ریزی باشد و به موقع انجام گیرد.
معاون استاندار حمایت از کارگاه‌های کوچک و زودبازده را یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی و زمینه اشتغال‌زایی خواند و پشتیبانی از این واحدها را از سوی دستگاه های دولتی خواستار شد.
در ادامه آقایان امیرشمس امیری مدیرعامل و محمدمهدی شریفی رئیس هیئت مدیره شرکت چاپ، رنگ و هنر شمال فعالیتهای این شرکت را به شرح ذیل تشریح نمودند:
شرکت چاپ، رنگ و هنر شمال تنها شرکت چاپ لیبل و برچست محصولات غذایی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی در سطح استان و  شمال کشور می باشد که با ۳۰میلیارد ریال سرمایه گذاری، زمینه اشتغال ۲۱ نفر را به صورت مستقیم ایجاد نموده است.
گفتنی است؛ این شرکت، تنها شرکتی است که در استانهای مازندران،گیلان و گلستان در این زمینه فعالیت میکند، و بازار کار و سفارشاتی که هم اکنون در این شرکت پذیرفته و ارائه میگردد، در سالهای گذشته توسط کشورهای همسایه بویژه ترکیه صورت می گرفت. و این در حالی است که هم اکنون این شرکت با تولید انحصاری این محصولات علاوه بر کسب رضایت و جلب سفارشات داخلی، توانسته به واسطه کیفیت محصولات خود، بازارهای خارجی را نیز فتح نماید، و حتی برخی شرکتهای ترکیه ای را نیز مجاب به خرید از این شرکت نماید.
قابل ذکر است؛ با آغاز به کار شرکت چاپ، رنگ و هنر شمال، سالانه از خروج مبالغ هنگفت ارز از کشور  جلوگیری به عمل آمد، و همچنین با انعقاد قرارداهایی با شرکتهای عراقی، ترکیه ای و سایر کشورهای عربی و بدست آوردن بازارهای فروش خارجی، این جریان برعکس شده و مقدار زیادی ارز وارد کشور عزیزمان می گردد.
مدیرعامل این شرکت ضمن قدردانی از همکاری مسئولین استان مازندران بویژه مدیران شهرستان آمل، از مدیران صنایع و تولیدی های این شهرستان خواست تا کیفیت محصولات این شرکت را ارزیابی نموده و در صورت حصول رضایت، درصدد ارائه سفارش به این شرکت بومی برآیند.
در پایان رئیس هیئت مدیره از تهیه طرح توسعه این شرکت خبر داد و گفت: در صورت اجرای این طرح، خط تولید شرکت، سه شیفته خواهد شد و با جذب نیروی کار بیشتر، می تواند سهم بیشتری را در تولید و اشتغال شهرستان به عهده گیرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید