پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31236 |
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

انتخاب درست، کار درست را درپیش دارد رهبر انقلاب : هرکس بع اسلام علاقمند است شرعا موظف است در انتخابات شرکت کند. به گزارش واحد خبری سیده آمل: در آیین افتتاح ستاد استانی پویش عدالت و کرامت با محوریت دکتر رئیسی در مرکز مازندران، با حضور دکتر محمدجواد محمدی زاده، معاون رئیس جمهور اسبق، داریوش […]

انتخاب درست، کار درست را درپیش دارد

رهبر انقلاب : هرکس بع اسلام علاقمند است شرعا موظف است در انتخابات شرکت کند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: در آیین افتتاح ستاد استانی پویش عدالت و کرامت با محوریت دکتر رئیسی در مرکز مازندران، با حضور دکتر محمدجواد محمدی زاده، معاون رئیس جمهور اسبق، داریوش حیدری، رئیس ستاد پویش عدالت و کرامت  مازندران، میثم شالیکار، نائب رئیس این ستاد و ارکان اصلی ستاد پویش عدالت و کرامت، خلیلی رئیس ستاد شهرستان ساری بعد ازخیرمقدم گویی به مهمانان استانی هدف از تشکیل این پویش را اینگونه عنوان کرد: ایجاد مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با توجه به شرایط کنونی جامعه ما از اهداف تشکیل پویش عدالت و کرامت در این ستاد هست.

انتخاب درست، کار درست را درپیش دارد

وی با بیان اینکه اگر ما تغییر می خواهیم، این تغییر با دستان خود ما رقم می خورد افزود: ما می توانیم اهمیت رای دادن را از فعالیت مخرب دشمن برعلیه ما و این انتخابات متوجه شویم.

انتخاب درست، کار درست را درپیش دارد

در ادامه این پویش محمدجواد محمدی زاده با تاکید براینکه خیلی باید مراقبت کنیم انتخاب ۱۴۰۰ ما طبق طراز کشور باشد، اظهار داشت: مهمترین سندی که می توان برای انتخابات ۱۴۰۰ مطرح کرد،، سند گام دومی است که حضرت آقا در ۴۰ سالگی سالگرد انقلاب مطرح فرمود.

معاون رئیس جمهور اسبق همچنین،  سند گام دوم انقلاب را ریل و خط هدایتی برای ساختن آینده ای روشن توصیف و تصریح کرد : انتخاب ما باید متناسب با طراز و منزلت راهبردی که رهبری بیان داشتند انجام شود.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: مشارکت مردم در مسائل سیاسی در همه صحنه های ملی و استکبار ستیزی در انقلاب ما به اوج خود رسیده است.

محمدی زاده همچنین ادامه داد: کششوما دارای نیروهای کارآمد و مستعدی است که باید حمایت شوند

این مقام کشوری با اظهار اینکه ۷ درصد معادن و ذخایر مالی جهان در کشور ایران است ولی ۱ درصد جمعیت جهان را دربرداریم، اضافه کرد: ماباید مطابق با چنین طرازی رئیس جمهورمان را انتخاب کنیم تا با برنامه های راهبردی، با شجاعت و مصمم در مقابل با متجاوزان و دشمنان بایستد و طبق اهداف گام دوم انقلاب مسیر کشور را تغییر و تحولی چشمگیر بوجودآورد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید