چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36231 |
|
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

انتخابات ۱۴۰۲ بامحوریت رسام نشست فرماندار ویژه شهرستان آمل با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان با موضوع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری درایجاد هم افزایی و آگاهی بخشی اطلاع رسانی رسانه ای برگزارشد. انتظارخبرنگاران رسمی شهرستان ازفرمانداری ویژه شهرستان آمل جهت رفع هرگونه شائبه و شفاف سازی اخبار […]

انتخابات ۱۴۰۲ بامحوریت رسام

نشست فرماندار ویژه شهرستان آمل با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان با موضوع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری درایجاد هم افزایی و آگاهی بخشی اطلاع رسانی رسانه ای برگزارشد.

انتظارخبرنگاران رسمی شهرستان ازفرمانداری ویژه شهرستان آمل جهت رفع هرگونه شائبه و شفاف سازی اخبار انتخاباتی و اطلاع رسانی به عموم شهروندان آملی ارسال اخبار دست اول بدست جامعه رسانه ای رسمی آمل بود.

ذات الله زارعی: درنهایت نتایج استعلامات مراجع قانونی ۴۱ نامزد انتخاباتی در شهرستان آمل مورد تایید قرار گرفتند و کسانی که در زمینه بررسی صلاحیت ها اعتراض دارند میتوانند اعتراض خود را از طریق سامانه ثبت و ظرف یکماه آینده، اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندار ویژه شهرستان آمل  درنشست رسانه ای با موضوع وضعیت انتخابات پیش رو، با محکوم کردن حادثه ترویستی کرمان و شهادت هموطنان توسط تروریست های تکفیری درمراسم گرامیداشت سالگرد سپهبدشهید سردار قاسم سلیمانی، کلیاتی از وضعیت انتخابات را با استناد به فرمان مقام معظم رهبری اینگونه تبیین کرد و گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری ۴ راهبرد انتخاباتی را مشخص فرمودند که مخفف آن درواژه«رسام» خلاصه می شود که نشان از؛ رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت دارد.

رشد اقتصادی و امیدآفرینی

دکترزارعی با اشاره به اینکه ماپیش ازانقلاب برای حل مشکلاتمان مجبوربه استخدام مستشاران بیگانه بودیم، بیان داشت: باتوجه به حجمه تبلیغاتی و تحریم های ظالمانه که دشمنان درمقابل ملت ایران و کشورما دارند، اقدامات وعملکردها واقعا درخورتحسین است به گونه ای که رشد اقتصادی ما که درسنوات گذشته زیرصفربود ازسال گذشته به ۴% رسیده است وامسال با رشد مناسبی این درصد به ۶% افزایش یافت که هدفگذاری دولت تا سال آینده به سمت ۸% هست، این بدین معناست که اتفاقی بزرگ در جامعه ما درحال انجام است که می توانیم درحوزه های مختلف مشکلات را مرتفع سازیم.

انتخابات ۱۴۰۲ بامحوریت رسام

فرماندارویژه شهرستان آمل؛ تاکیدکرد: طبق الگوی راهبردی «رسام» درحوزه رقابت مقصداین است که فضای رقابت را بگونه ای طراحی کنیم تا همه سلایق و جریانها بتوانند امکان حضور را در این انتخابات داشته باشند و رقابت رقابتی سالم و سازنده باشد.

وی همچنین ادامه داد: دربحث سلامت و امنیت انتخاباتی تمام برنامه ریزی ها به همین سمت سوق داده می شود تا با صیانت رای مردم حق الناس آراء رعایت شود و درکمال دقت باید این مهم به انجام برسد.

به گفته زارعی: آنچه که برای ما درحوزه انتخاباتی شهرستان مهم است این خواهدبود، انتخابات به نحو شایسته ای درخور و درطراز نظام اسلامی و درشان و منزلت شهروندان آملی که از قدمت و سبقه دیرینه تشیع و مدنیت را دارند به اجراء درآید.

تاییدصلاحیت انتخاباتی روال همه کشورهاست

فرماندارشهرستان با بیان اینکه، همه کشورها مراجع مختلف چهارچوب قانونی برای استعلام صلاحیت کاندیداهای دوره ای کشورها خود دارند که طبق آن قانون عمل می کنند، افزود: بارها در محافل عنوان کردم؛ برای ما نباید تفاوت داشته باشد اسم چه کسی از صندوق بیرون می آید و همه کسانیکه از مجاری قانونی عبور کردند، مورد تایید شورای نگهبان قرار دارند مورد قبول و احترام ما هستند وما موظفیم امکانات و فضای خدمت را با رعایت عدالت و مساوات برای آن منتخب فراهم سازیم.

افراد منتخب مورد وثوق همه آحاد جامعه هستند

وی همچنین تصریح کرد: هرفردی که توسط مردم منتخب شد ورای مثبت مردم را دریافت نمود، فارغ ازهرگونه خطوط جریانی و فکری برای ما مغتنم و محترم است و برای توسعه و گسترش نظام اسلامی خصوصا پیشبرد اهداف توسعه شهرستان آمل بسیار مهم است که با این نگاه و فرمان پیش برویم و همکاری لازم را داشته باشیم و انشاالله این اتفاق هم خواهد افتاد.

زارعی درتکمیل سخنان خوداعلام کرد:تعداد شعب اخذرای شهرستان آمل در ۵ بخش و ۳۷۴ روستا ۳۵۴ شعبه محاسبه شد که با درنظر گرفتن ایجاد مساوات و عدالت برای صندوق های روستاها و حتی آبادی هاو ۳صندوق سیار مناطق صعب العبور بخش لاریجان و رساندن صندوق اخذرای به همه روستاها این تعداد به ۳۷۴ صندوق اخذ رای یعنی پوشش همه نقاط شهرستان اعلام شد.

اعلام تعداد نهایی تایید شدگان صلاحیت

در انتخابات امسال به جهت تسریع در امور انتخاباتی پیش ثبت نام انتخاباتی را دراصلاح قانون انتخاباتی درحوزه انتخاباتی شهرستان آمل تعداد ۱۴۹ نفر پیش ثبت نام داشتیم.

وی دراین خصوص اضافه کرد:درمرحله نهایی از ۱۴۹ نفر پیش ثبت نامی ابتدا به تعداد ۸۱ نفر رسید که با درنظرگرفتن استعلام هیات اجرایی به ۶۸ نفر رسیده و با محاسبات شورای نگهبان ۴۱ نفر بعنوان نفرات تاییدصلاحیت شده به ستاد انتخاباتی فرمانداری شهرستان آمل معرفی شده اند.

فرماندارویژه شهرستان آمل خاطرنشان شد: این تعداد ۴۱ نفربا احتساب نفرات انصراف داده اعلام شده است که به تک تک افراد تایید صلاحیت شده ابلاغ شد.

قابل به ذکر است شهروندان می توانند هرگونه تخلف را با شماره تماس فرمانداری: ۴۴۲۴۳۶۰۱-۴ اعلام نمایند

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید