جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12017 |
|
تاریخ انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری سیده آمل ،  محمدرضا پورابراهیمی در جمع مردم بخش گلباف ضمن تبریک مبعث حضرت محمد (ص )اظهار کرد: امروز رهبری سکاندار کشوری است که پرچم ولایت علی بن ابی طالب و پرچم ابراز محبت به پیامبر رحمت و مهربانی است و مسیر انقلاب را در این کشور هدایت می‌کند و باید تقدیر […]

به گزارش خبرگزاری سیده آمل ،  محمدرضا پورابراهیمی در جمع مردم بخش گلباف ضمن تبریک مبعث حضرت محمد (ص )اظهار کرد: امروز رهبری سکاندار کشوری است که پرچم ولایت علی بن ابی طالب و پرچم ابراز محبت به پیامبر رحمت و مهربانی است و مسیر انقلاب را در این کشور هدایت می‌کند و باید تقدیر و تشکر کرد از مردمی که در مسیر انقلاب گام‌های بلندی را  برداشتند و از این انقلاب حمایت و پشتیبانی کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابت ریاست جمهوری و شوراها بیان کرد:  ۲۹ اردیبهشت ماه انتخابات دیگری در کشور در پیش است هم انتخابات شورای شهر و روستا و هم انتخابات مهم ریاست جمهوری. مردم ما قرار است چهار سال سکان مدیریت اجرایی کشور را به فردی بدهند که بتواند مسیر حرکت انقلاب را در راستای حل مشکلات اقتصادی در نظر بگیرد و برای آن چاره ای بیندیشد.

پورابراهیمی با اشاره به دیدار اخیر مدیران ارشد کشور با مقام معظم رهبری  بیان کرد: در جلسه‌ای که خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم تاکید ویژه ایشان پیگیری حل مشکلات اقتصادی مردم بود. امیدواریم فردی که با آراء مردم برگزیده می‌شود بتواند اولویت اصلی خود را حل مشکلات اقتصادی قرار دهد. امروز این اولویت مبنای اصلی کشور است.

پورابراهیمی افزود: ما در مجلس اعلام آمادگی کردیم همانطور که با دولت فعلی همکاری داشتیم به دولت آینده هم  برای حل مشکلات کمک خواهیم کرد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پر شور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهند شد و امیدواریم روز ۲۹ اردیبهشت روز عظمت و اقتدار در نظام جمهوری اسلامی باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با درخواست از مردم برای حضور پر شور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ابراز کرد: اولین چیزی که ما از مردم به عنوان خدمتگزار می خواهیم حضور پرشور در انتخابات است. رای شما در انتخابات رای به اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و بدانید چهار سال با بالاترین رای و حضورتان انقلاب را بیمه خواهید کرد.

پورابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد؛ مردم ما در کل کشور همانند استان کرمان و بخش گلباف مثل گذشته با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر نشان خواهند داد که حامی انقلاب و نظامشان هستند و از رهبرشان پیروی می کنند. امیدواریم  نتیجه این حضور  بتواند منشا اقتدار مجددی در عرصه داخلی و خارجی برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

در پایان این دیدار پورابراهیمی به همراه بخشدار گلباف از خانه توسعه گلباف که در راستای منویات مقام معظم رهبری و استاندار محترم کرمان در ستاد اقتصاد مقاومتی و با همت بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان معین اقتصاد مقاومتی در بخش گلباف  با شعار ” هر خانه یک کارخانه”، جهت توسعه مشاغل خانگی، ایجاد شده است بازدید کردند که پس از  گذشت ۶ ماه از شروع فعالیت معین اقتصاد مقاومتی در گلباف ۶ کانون در تخصص های مختلف راه اندازی شده از جمله کانون مصنوعات، کانون نان و شیرینی، هسته گیاهان دارویی، کانون پوشاک، کانون مبل فرش، کانون برق و الکترونیک که زمینه اشتغالزایی ۱۰۴ نفر را در بخش گلباف فراهم کرده است

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید