جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12422 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل ، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در نخستین سالگرد شهید مدافع حرم حاجی‌زاده در مصلای آمل، اظهار کرد: در صحنه‌های مختلف باید نشان داد که حامی خون شهدا هستیم و اجازه نمی‌دهیم خون‌شان پایمال شود. باید این پاسداری را در همه عرصه‌ها نشان داد و از هیچ هیاهویی از جانب دشمن […]

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل ، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در نخستین سالگرد شهید مدافع حرم حاجی‌زاده در مصلای آمل، اظهار کرد: در صحنه‌های مختلف باید نشان داد که حامی خون شهدا هستیم و اجازه نمی‌دهیم خون‌شان پایمال شود. باید این پاسداری را در همه عرصه‌ها نشان داد و از هیچ هیاهویی از جانب دشمن وحشت نکرد و نترسید؛ بنابراین نباید در این عرصه مایوس و ناامید شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: خانواده شهدا قله‌های مرتفع جهاد و شهادت هستند و به درجه‌ای دست یافتند که از همه هستی خود در راه اسلام دریغ نکردند. اکنون در مازندران دو شهید مدافع حرم زندگی می‌کنند که فرزندان‌شان پس از حادثه خان طومان به دنیا آمدند.

تویسرکانی با اشاره به اینکه شهدا زنده و جاوید هستند و نزد خداوند برای همیشه روزی دارند، اظهار کرد: سرپرست شهدا، فرزندان و خانواده‌های‌شان خداست؛ چرا که آنها آبرو، عزت و امنیت را در جامعه توزیع می‌کنند و منبع تمام انرژی‌های الهی و مرکز اصلی حل مشکلات مردم هستند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب شهدای مدافع حرم را از اولی‌االله می‌دانند؛ بنابراین مردم بدانند که شهدا بدون منت و توقع بزرگترین خدمت را به آنها اهدا کردند، گفت: بدحجابان و بی حجابان امروزه ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارند، باید بدانند شهدا بالاترین خدمت را به آنها داشته تا با امنیت و آسایش در شهرها قدم بردارند وگرنه معلوم نیست چه بلایی سر نوامیس می‌آمد و گرفتاری‌هایی همانند عراق، سوریه، افغانستان ایجاد می‌شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه عاقل به خادم خود خیانت نمی‌کند و افرادی که به فکر خیانت هستند از جاهلانند، یادآور شد: توقع‌شان جز حفظ احکام الهی و ارزش‌ها و آرمان‌ها نیست.

تویسرکانی گفت: در شرایط سخت به دشمن باید گفت که جمهوری اسلامی ایران با مذاکره و گفت‌وگو مخالف نیست، اما باید دانست مذاکره و گفت‌وگو با برخی استکبارگران اثر و خاصیتی ندارد و به نتیجه نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه سنت خداست که شیاطین و کافران با حق در مبارزه باشند، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی توان خدشه وارد کردن به اراده مجاهدان در راه خدا را ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: ایران اسلامی امروزه از لحاظ امکانات نظامی، تسلیحاتی، نیروی انسانی در آمادگی کامل قرار دارد و مسئولان باید عاشقانه خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار دهند.

تویسرکانی با بیان اینکه شهدا شهید شدند تا مسئولان به قدرت برسند پس خیانت به شهدا موجب می‌شود خدا مسئولان خائن را ذلیل و خار کند، گفت: صندلی قدرت برای وزیر، وکیل و مسئولان ارشد نشان از خون شهدا دارند، پس شهدا عاملی برای به قدرت رسیدن مسئولان هستند.

وی با اشاره به اینکه با این وجود باید عاشقانه و خالصانه در راه خدمت به مردم و خداوند کار کرد نه برای فساد، رانت‌خواهی، مال‌اندوزی، خوشگذرانی، اشرافی‌گری دست به کار شد، اظهار کرد: مردم نشان دادند که پس از سی سال از پیروزی انقلاب به آرمان‌ها وفادار هستند.

تویسرکانی در ادامه خاطرنشان کرد: در پیامی به مسئولان باید گفت دو انتخابات آینده نباید تبدیل به تهدید شود، بلکه فرصت ارتقا، پیشرفت، ایجاد امید، روح تازه در کشور است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: کاندیداها در سخنان خود قدرت نظام، انقلاب و خون شهدا را در نظر بگیرند، شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بدانند قرار نیست به هر قیمتی پست ریاست جمهوری را در اختیار بگیرند؛ چرا که سخنان آنها موجب افزایش عزت، آبرو، و افزایش اقتدار نظام است.

وی گفت: مسئول مستکبر خائن به خون شهداست و مسئولانی که سوءاستفاده و دست درازی به اموال بیت‌المال و عدم رعایت فرمایشات رهبر انقلاب را در برنامه دارند خائن به خون شهدا هستند، هر چند بیشتر مسئولان کشور در مسیر خدمت به شهدا گام برمی‌دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مردم باید فردی را انتخاب کنند که در مسیر زمینه‌سازی ظهور گام بردارد و یک گام به جلو بردارند، انتخاب پیشرو نباید موجب دودستگی، نفاق، فتنه‌انگیزی و چنددسته‌گی در جامعه باشد، مواظب باشید.

تویسرکانی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد ایران را به سوی دوقطبی و چند قطبی پیش ببرد و دست به فتنه بزند، اظهار کرد: اختلاف و تفرقه باعث شادی دشمن می‌شود، وحدت مردم نباید خدشه‌دار شود. شش کاندیدای ریاست جمهوری مورد تایید شورای نگهبان هستند و باید در بین آنها از سوی مردم اصلح انتخاب شوند

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید