جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 13455 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با سیده آمل با اعلام این مطلب اظهار کرد: نتیجه اولیه آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مذکور از ساعت ۱۹:۰۰ روز دوشنبه ۱۵ خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت. وی در […]

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با سیده آمل با اعلام این مطلب اظهار کرد: نتیجه اولیه آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مذکور از ساعت ۱۹:۰۰ روز دوشنبه ۱۵ خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: در این آزمون تعداد ۷۰۷ هزار و ۶۳ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند و از تعداد ۷۰۷ هزار و ۶۳ داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد ۶۵۶ هزار و ۱۸۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز(پنج‌شنبه) از تعداد ۶۵۶ هزار و ۱۸۰ داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تعداد ۲۳۴ هزار و ۳۳ داوطلب انتخاب رشته نموده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ساعت ۲۴ امروز پایان می‌پذیرد لذا از داوطلبان مجاز در این آزمون درخواست می‌شود در این مهلت باقی‌مانده با مطالعه دفترچه راهنما و ظرفیت‌های جدید علاوه بر ظرفیت‌های مندرج در دفترچه راهنما که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد/رشته‌/محل از کد/رشته‌/محل‌های مجاز و مورد علاقه خود اقدام و آنها را در فرم اینترنتی ثبت کنند.


 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید