جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 31033 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

امربه معروف به زبان نیست بلکه به حضورهست آخرین محفل کاروان نور، برنامه قرآنی که دهه آخر ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین شهرستان آمل در مسجد امام رضای این شهرستان برگزار می شد با برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی از رنگ و لعاب ویژه ای برخوردار شد. به گزارش واحد خبری سیده آمل […]

امربه معروف به زبان نیست بلکه به حضورهست

آخرین محفل کاروان نور، برنامه قرآنی که دهه آخر ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین شهرستان آمل در مسجد امام رضای این شهرستان برگزار می شد با برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی از رنگ و لعاب ویژه ای برخوردار شد.

امربه معروف به زبان نیست بلکه به حضورهست
امربه معروف به زبان نیست بلکه به حضورهست

به گزارش واحد خبری سیده آمل : حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی که روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ بعدازنمازمغرب وعشاءباحضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای فرهنگی این شهرستان در مسجد امامرضا (ع) برگزار شد گفت : مسجد امامرضا (ع) آمل امسال میزبان کاروان نور بوده است و این برنامه قرآنی امسال نیز بسیار باشکوه برگزار شده است که از دست اندرکاران و همه کسانی که در این امر مهم قرآنی فعالیت و همکاری های خوبی داشته اند تشکر می کنم.

امربه معروف به زبان نیست بلکه به حضورهست

ریس شورای فرهنگ عمومی آمل در ادامه افزود : کاروان نور امسال چهارمین سال خود را سپری کرده است و ماه رمضان امسال هم حقیقتا” برنامه های بسیار خوب و در شان این ماه با برکت و با حضور قاریان و همراهی و همدلی دوستداران به ساحت مقدس قرآن کریمم برگزار شده است.

حجت الاسلام مرتضوی در پایان سخنانش تصریح کرد : استمرار و تداوم برنامه های قرآنی در طول سال و طرح مواسات و همدلی و یاری رساندن به یتیمان و محسنین از انتظاراتی است که همه اعضاء شورا فرهنگ عمومی و ارادتمندان به قرآن کریم باید به آن توجه لازم را داشته باشند و این را نیز اضافه بکنم که امر به معروف به زبان نیست و بلکه به حضور هم هست و از طرفی وضعیت آمل از نگاه بعضی از مسائل فرهنگی و اخلاقی و عفاف و حجاب خوب نیست و همه باید در صحنه حضور داشته باشند.

امربه معروف به زبان نیست بلکه به حضورهست

همچنین ، در ادامه از دست اندرکاران برنامه قرآنی کاروان نور ، کاتبین وحی ، قاریان و حافظان قرآن کریم ، گروههای تواشیح و جمعی از اصحاب رسانه که در طول برگزاری برنامه های کاروان نور در شبهای ماه مبارک رمضان همراهی بسیار خوبی را با این کاروان داشته اند با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

امربه معروف به زبان نیست بلکه به حضورهست

گزارش : حسن جوان

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید